Hoi
Blegh Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Nu verwerken ze volgens mij wel 24 uur per dag alles maar misschien dat men je data in de nachten verwerkt? Heb dit zo nog niet eerder gezien, kan je daarom geen antwoord op geven. Maar iemand van Vodafone kan je daar vast en zeker wel bij helpen. Mijn advies zou zijn, doe een keer in de nacht je toestel uit, of zet hem in vliegtuigmodes. Dan eens zien wat hij de volgende ochtend doet?!
En anders bellen met de
klantenservice van Vodafone, of je kan ook een
chat starten en vragen wat er aan de hand is. Hier op de community is het niet mogelijk om te kijken omdat we hier als klanten onder elkaar zijn om te helpen. En hiervoor moet iemand van Vodafone in het systeem kijken. Hou er rekening mee dat Vodafone kan zeggen dat ze uit privacy redenen (de nieuwe AVG wet) moeten zeggen dat ze daarop niet in kunnen gaan. Maar wie weet kunnen ze toch even voor je kijken
🙂