taslim2015

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

onjuiste weergave abo

Hallo,

op de my vodafone app staat er dat ik een red abo heb terwijl ik vorige week dinsdag verlengd heb met een red super. Hierdoor heb ik dus resterende mb gekregen maar het is een stuk lager doordat er bij abo red staat in plaats van red super. Ik weet dus niet hoeveel mb's ik nog heb.

Wat kan ik eraan doen?
3 Reacties 3
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@taslim2015

Als je het idee hebt dat er iets niet klopt kun je dat het beste melden bij onze klantenservice. Bekijk ook van tevoren even de bevestiging van je bestelling zodat je zeker weet dat je het juiste abonnement hebt besteld.
taslim2015
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb contact opgenomen met coolblue, waar ik mijn abo met n4 heb gekocht en wat bleek? Ze hebben aan vodafone een red abo doorgegeven ipv een red super. Er werd mij verteld dat ze er achterna zouden gaan, afgelopen dinsdag. Zodra vodafone de wijziging doorgevoerd heeft nemen we contact met u op. Hoelang duurt het voor vodafone om een wijziging door te voeren?

edit: Inmiddels gefixt en helemaal tevreden:D
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hee @taslim2015
Top dat het allemaal goed is gekomen.
Bedankt voor het melden en voor de updates.
Wordt zeer gewaardeerd. Veel plezier met je nieuwe abonnement!!!
Greetz, Per
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic