Vladiator

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

HTC One M8 Beller hoort mij niet

De beller hoort mij niet, als ik de hoofdtelefoon in plug (Jackplug) dan hoort de beller mij wel. Ik heb de ingang van de Jackplug geprobeerd schoon te maken met een doekje maar dat heeft niets geholpen. Als ik de hoofdtelefoon inplug hoort de beller mij wel maar met ruis op de achtergrond, als ik dan de luidspreker aanzet gaat deze ruis weg.
Ik kan dus alleen verstaanbaar bellen met hoofdtelefoon (ingang jackplug) en luidspreker aan. Iemand idee hoe deze storing te verhelpen of komt iemand dit bekend voor?


2 Reacties 2
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Vladiator, dat klinkt als een fysiek defect in het toestel. Wat je zou kunnen proberen is een back-up maken van de bestanden en contacten op je toestel, en het daarna resetten naar de fabrieksinstellingen. Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat het zal helpen, maar het kost amper tijd dus het is wel de moeite waard.

Lost dat het niet op, dan breng je toestel even langs de Vodafone winkel voor reparatie, of bel met onze vervangend toestel service & verzekering als je die hebt bij je abonnement: https://www.vodafone.nl/support/toestel/je-toestel-laten-repareren.shtml
biancka

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb sinds een aantal dagen hetzelfde probleem. Mensen horen mij wel maar ik hoor degene die ik bel of mij belt niet..........pas als ik mijn HTC One M8 op de speaker zet hoor ik ze. Wat kan ik nu het beste doen ??

Groetjes,

Biancka
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic