mariannespijk

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ongewenste reclame stopzetten

Ik heb sinds kort een Galaxy S3, ik krijg steeds een melding dat ik een Ipad heb gewonnen of daar kans op maak, of het gaat over gratis auto's en motoren zoeken, hoe kom ik hier van af??????
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Hi Marianne,

Waar krijg je deze melding? Ik heb wel eens een soortgelijk iets gehad. Ik had Dolphin HD ( alternatieve webbrowser) gedownload. Ik kreeg iedere keer van tijd tot tijd een groen plusje boven in beeld met ongewenste reclames. Het deinstalleren van de app loste mijn probleem op.

Wat je verder kunt doen is de app Trustgo downloaden. Dit is een systemtool app. Hiermee kun je zelfs zien welke apps toegang hebben tot je gegevens.

Succes iig!

Bekijk in context

3 Reacties 3
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Hi Marianne,

Waar krijg je deze melding? Ik heb wel eens een soortgelijk iets gehad. Ik had Dolphin HD ( alternatieve webbrowser) gedownload. Ik kreeg iedere keer van tijd tot tijd een groen plusje boven in beeld met ongewenste reclames. Het deinstalleren van de app loste mijn probleem op.

Wat je verder kunt doen is de app Trustgo downloaden. Dit is een systemtool app. Hiermee kun je zelfs zien welke apps toegang hebben tot je gegevens.

Succes iig!
mariannespijk
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo DroidGuru, Ik krijg inderdaad een groen plusje bovenin of een wit sterretje. Ik ga Trustgo downloaden. Bedankt!!!!
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Lemme know please 😉
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic