silverbird

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ongewenste bellers

hallo   ik word  sinds 3 a 4 dagen lastig gevallen door een vreemd nr het is een nr met 11 getallen ik wou dit door geven via my vodafone maar dat gaat niet  met dit nr, heb het al met een van inet  op  gsm gezet gezet zodat nr is geblokkeerd , maar men blijf bezig, ze bellen je laten gsm 3x overgaan en stoppen dan, 
wat kunnen jullie hier aan doen?
 
4 Reacties 4
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi Silverbird,

Wat vreemd dat het nummer 11 getallen heeft! Dit heb ik nog niet eerder gehoord.

Is het misschien een buitenlands nummer?

silverbird
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ja volgens mij wel  als je bij google nr in typt  krijg je dat het een soort spam is , ze proberen je terug te laten bellen en dat het goed  oploopt je kosten
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Kun je per privébericht dit nummer sturen naar het ForumCrew account en in dit topic aangeven indien je dit hebt gedaan? Geef in het privébericht het linkje naar dit topic. Dan zetten wij dit door naar onze security afdeling, wellicht kunnen zij iets betekenen.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Silverbird, we hebben je privébericht ontvangen. Het gaat hier toch om een 10-cijferige nummer. Wanneer je de +31 weglaat en er een 0 voorzet zie je dat het een regulier telefoonnummer is. Je kunt hier een melding van maken via de volgende pagina: http://voda.fo/ne/vlc5y
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic