roybekkers

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Update kernell Samsung Galaxy S3

Hallo allemaal. Weet iemand van jullie wanneer de kleine update voor de kernell van Samsung Galaxy S3 uitkomt?
Op het internet staat dat deze  (I9300XXEME2) versie te downloaden is via Kies of OTA.
 
Ik heb beiden geprobeerd, maar krijg geen melding van een update binnen.
Mijn kernell versie op mijn toestel is nog altijd 3.0.31-742798 met het buildnummer JZ054K.I9300XXELLA.
Verscheidene vrienden van mij hebben de nieuwe versie er al op staan. Alleen ik krijg maar geen update binnen.
 
Ook via Kies geeft hij aan dat er geen update voor mijn toestel beschikbaar is....
Terwijl op de site van Androidworld.nl staat dat de nieuwe kernell versie via Kies te downloaden is.
Begrijp er niets meer van....
 
En wanneer komt Android 4.2. uit voor de Galaxy S3?
 
Groetjes Roy Bekkers
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Toets eens *#1234# in op je toestel en druk op de beltoets. Non-branded is PHN / XEN en branded is een serienummer waar VDF / VDP in voorkomt.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Roy, wat betreft 4.2, daar werkt Samsung momenteel nog aan dus wanneer die precies uitkomt voor de S3 weet ik ook nog niet.

Of en wanneer deze update voor Vodafone-branded toestellen wordt uitgerold moet ik voor je navragen. Heb je inderdaad een branded toestel?
roybekkers
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoe kan ik zien of ik een branded toestel heb..???
De update naar jellybean 4.2.2 bedoel ik ook niet... het gaat hier om een kleine update voor de buildmodule.... staat op androidworld.nl.... greetz Roy
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Dit kun je zien aan de naam / code van je softwareversie. Of als je toestel Vodafone apps bevat die er al op stonden toen je hem kocht.
roybekkers
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En welke versie moet er dan opstaan als het een branded toestel is.
Waar kan ik dat zien?
En wat is de naam van de software versie voor branded toestellen?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Toets eens *#1234# in op je toestel en druk op de beltoets. Non-branded is PHN / XEN en branded is een serienummer waar VDF / VDP in voorkomt.
leoniekeaalders

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
4.2 duurt en duurt maar bij Samsung/Vodafone: inmiddels is 4.3 gelanceerd, maar wanneer kunnen we die dan verwachten?
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi leoniekeaalders,

Het is vaak per persoon verschillend. Zodra de update voor jouw toestel beschikbaar is kun je het downloaden via bijvoorbeeld Samsung Kies.
mitchell1995

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
beste vodafone medewerker/moderator,

ik ben ook wel benieuwd wanneer de nieuwe update eraan komt bij vodafone, een familielid van mij heeft ook een samsung galaxy s3 maar dan bij t-mobile en die heeft al 2 à 3 nieuwere updates gehad.
de samsung galaxy s3 is er dus klaar voor, maar wanneer komen er nieuwere updates bij vodafone en de galaxy s3 (bij de s4 is pas wel al een nieuwe update gekomen namelijk android 4.2.2 en die update was van vodafone).

graag zou ik ene duidelijk antwoord willen wanneer er een nieuwe update gaat komen, ik heb het namelijk ook al aan samsung gevraagd wanneer de nieuwe update gata komen maar die zeggen dat dat aan de provider ligt met wat hun er allemaal aan willen toevoegen.

graag zou ik ook willen weten waarom het zolang duurt bij vodafone en gaan de andere providers wel door met updates uitgeven?

alvast bedankt!

 
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Naar aanleiding van bovenstaande hebben we informatie gevraagd bij de verantwoordelijke afdeling. Op dit moment is er geen nieuwe update beschikbaar. Wanneer en of deze beschikbaar komt is helaas niet bekend. Zodra we meer informatie hebben zullen we dit uiteraard met jullie delen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic