heeft er iemand advies voor mij?
ik heb via de Vodafone app getracht mijn SIM kaart om te zetten naar een E-SIM
dit gaat op 1 of andere manier niet goed
de E-SIM werkt nu wel, maar in het systeem staat dat ik deze nog moet activeren
de oude fysieke SIM zegt nu geen service dus lijkt geblokkeerd, maar in het systeem staat deze als actief
nog een probleem de extra E-SIM (one-number) voor mijn Apple Watch doet het nu ook niet meer, maar staat wel op actief
de Apple Watch zegt nu: je vf-account komt niet in aanmerking voor mobiel voorzieningen op je Apple Watch
ik heb gechat met een medewerker, die zei dat dit zo verholpen moest zijn, maar na 3 uur nog steed niet
hierop ben ik naar de Shop in Almere gereden, hier was het advies bel de servicedesk
ik heb de service desk meerdere keren gesproken, tot 2x toe werd ook de verbinding verbroken
en was de erg ongeïnteresseerde medewerkster niet echt behulpzaam
de derde keer kreeg ik een wel behulpzame medewerkster aan de lijn, maar ook die kon mij niet helpen
zelf werd ik niet door verbonden met de experts, maar kreeg het advies te wachten
het wachten word nu verveldend
iemand nog ideeën of advies?
alvast bedankt en groeten Patrick