Hallo
@Stub De hoofdregel van dit Forum is dat er geen individuele klachten en verzoeken op dit Forum mogen worden geplaatst. Dat is het geval als er sprake is van inzage of mutatie van persoonlijke klantgegevens. Of, zoals in jouw geval van de nummer-overzettings-datum.
Onafhankelijke forum-leden kunnen niets voor jou betekenen in deze kwestie. En dit is een openbaar Forum voor en door Vodafone Klanten.
Hoe dan ook. Wellicht wil een aardige Vodafone Moderator aan de hand van jouw gegevens, bij zijn/haar collega's van de afdeling Nummer-Porteringen opnieuw een verzoek indienen om jouw nul-zes-nummer over te zetten naar het Netwerk van Vodafone. Per vandaag. Dit omdat Vodafone in deze kwestie behoorlijke steken heeft laten vallen. Vodafone heeft verkeerd gehandeld bij jouw eerste verzoek tot nummer-overdracht.
Maar ik wil je dringend verzoeken dit Vodafone Forum verder nooit meer te gebruiken voor individuele kwesties of individuele klachten. Daar kun je beter voor bellen. Dit omdat de Moderators van dit Forum geen inzage hebben in persoonlijke klantgegevens. En het tegen de aard van onze Community in gaat.
Succes !
Netwerker