Stub

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nummerportering van simyo naar vodafone

24 juni heeft Vodafone mijn aanvraag voor een Red abonnement ontvangen en per sms aangegeven dat portering plaatsvindt op 24 juli. Een maand later terwijl ik (ook aangegeven bij de aanvraag) prepaid klant bij Simyo ben en geen opzegtermijn heb.
Vodafone gebeld die aangaf dat het aan Simyo lag en ik daar moest vragen om het nummer eerder vrij te geven, en door te geven aan Vodafone. Echter Simyo via hun forum hiernaar gevraagd. Per mail volgende antwoord ontvangen:

"Wij vinden het vervelend dat uw verzoek tot nummerbehoud niet eerder is goedgekeurd.
Echter heeft Vodafone het nummerbehoud zo ingediend. Om dit te wijzigen naar een eerdere datum kunt u contact opnemen met Vodafone, zodat zij opnieuw een verzoek tot nummerbehoud indienen voor de eerst mogelijke datum."

wat nu te doen, weer bellen met Vodafone met de kans van het kastje naar de muur gestuurd te worden of kan ik de mail van Simyo aan Vodafone doorsturen en Vodafone vragen een nieuwe verzoek per eerst mogelijke datum bij Simyo in te dienen (naar welk mailadres?).

Probleem is dat ik mijn Simyo simkaart per ongeluk heb veknipt om hem in een ander toestel te gebruiken en nu tot 24 juli 'onbereikbaar' ben op het betreffende nummer.

3 Reacties 3
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo @Stub

De hoofdregel van dit Forum is dat er geen individuele klachten en verzoeken op dit Forum mogen worden geplaatst. Dat is het geval als er sprake is van inzage of mutatie van persoonlijke klantgegevens. Of, zoals in jouw geval van de nummer-overzettings-datum.

Onafhankelijke forum-leden kunnen niets voor jou betekenen in deze kwestie. En dit is een openbaar Forum voor en door Vodafone Klanten.

Hoe dan ook. Wellicht wil een aardige Vodafone Moderator aan de hand van jouw gegevens, bij zijn/haar collega's van de afdeling Nummer-Porteringen opnieuw een verzoek indienen om jouw nul-zes-nummer over te zetten naar het Netwerk van Vodafone. Per vandaag. Dit omdat Vodafone in deze kwestie behoorlijke steken heeft laten vallen. Vodafone heeft verkeerd gehandeld bij jouw eerste verzoek tot nummer-overdracht.

Maar ik wil je dringend verzoeken dit Vodafone Forum verder nooit meer te gebruiken voor individuele kwesties of individuele klachten. Daar kun je beter voor bellen. Dit omdat de Moderators van dit Forum geen inzage hebben in persoonlijke klantgegevens. En het tegen de aard van onze Community in gaat.

Succes !

Netwerker
Stub
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor de reactie. Duidelijk waar het forum voor bedoeld is.
Na nog een telefoontje prima geholpen door Vodafone en ga ervan uit dat het naar behoren wordt opgelost.

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Stub ,

Toch nog fijn dat je ons even nog hierover en bericht terugstuurt en dat het allemaal geregeld lijkt te zijn!

Mocht je later in de toekomst nog enige vragen hebben horen we ze graag van je :).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic