joshmosh

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nummerbehoud vastgelopen

Dag!

Ik ben vanmiddag begonnen met het bestellen van een abonnement bij vodafone.
Tijdens het bestel proces moest ik mijn huidige nummer invullen en een sms code invoeren voor nummerbehoud.
Dit heb ik dus gedaan, maar door omstandigheden moest ik bestelproces later afmaken.

Nu kan ik het nummerbehoud gedeelte niet afronden omdat het nummer al bevestigd is, en krijg de melding dat ik contact met support moet opnemen.

dus bij deze 🙂

dank alvast
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11848Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes
Hoi joshmosh
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is een klanten helpt klanten community en daarom kunnen wij klanten je hier niet verder helpen omdat wij niet in het systeem kunnen. Je kan het beste even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone (die zijn vandaag nog te bereiken, morgen gesloten). En je zou eventueel een chat kunnen starten, mochten ze het niet te druk hebben.

Uiteraard kan je ook nog langs een Vodafone winkel, mocht deze in je buurt zitten. Op deze manieren gaat het zeker lukken en alvast heel veel plezier met je nieuwe Vodafone abonnement 🙂

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11848Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes
Hoi joshmosh
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is een klanten helpt klanten community en daarom kunnen wij klanten je hier niet verder helpen omdat wij niet in het systeem kunnen. Je kan het beste even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone (die zijn vandaag nog te bereiken, morgen gesloten). En je zou eventueel een chat kunnen starten, mochten ze het niet te druk hebben.

Uiteraard kan je ook nog langs een Vodafone winkel, mocht deze in je buurt zitten. Op deze manieren gaat het zeker lukken en alvast heel veel plezier met je nieuwe Vodafone abonnement 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic