donar

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nummerbehoud incorrecte gegevens

Deze week een abbonement afgesloten samen met een s7 edge, ik heb nu een sim only abbonement van simyo. Hiervoor heb ik nummerbehoud aangevraagd, alleen krijg ik nu per sms binnen dat ik incorrecte gegevens ingevoerd heb mbt nummerbehoud. Via een link in de sms dit weer ingevuld alleen nu krijg ik deze sms weer. Terwijl ik zeker weet dat alles goed is ingevuld.

De link stuurt me trouwens door naar www.vodafone.nl/nummerbehoud/opnieuw

Alvast bedankt
5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Aii, niet zo handig als alle gegevens goed zijn ingevuld maar het niet zo lijkt. Het beste advies is toch even contact op te nemen met de klantenservice zoals via de chat. Dan zou je dit kunnen uitleggen en zo nodig wordt en case aangemaakt of kan dit probleem gelijk worden opgelost.

Laat je ons weten of het nog is gelukt?

Fijne avond.

www.vodafone.nl/support/contact/
donar
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,

Bedankt voor het antwoord. Net contact gehad met vodafone via de chat en deze vertelde mij dat het toch de juiste gegevens waren en dat het nummerbehoud nu met mijn vorige provider wordt geregeld. 🙂
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Dat is goed om te lezen. donar! Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel 🙂 Laat je ons weten hoe hij bevalt?
Noordegraaf

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
per 24 februari 2016 had ik moeten kunnen bellen met mijn nieuwe abo van vodafone, inclusief nummerbehoud. door fout van vodafone is dit op verkeerde datum gezet, 24 maart. dit zou hersteld worden, maar tot heden nog steeds geen actie, geen reactie, geen medewerking. geen terugkoppeling op klachten en alleen de simpele maar erg denigrerende opmerking dat ik net als alle klanten op mijn beurt moet wachten!!!!!!!!!
Ik ben al een maand uit de lucht en er is geen uitzicht op een voor mij bevredigend resultaat. totale radiostilte.
Totaal gebrek aan inlevingsvermogen en klant centraal stellen door Vodafone
Anonymous
Niet van toepassing
Dat is behoorlijk vervelend en snap je frustratie hierin. Ik raad je aan om hierover te bellen met de klantenservice. Zij kunnen inbellen bij de afdeling nummerbehoud. Helaas kan ik vanuit hier niet veel betekenen voor je dan advies te geven. Je zou het eventueel ook kunnen aankaarten via de Facebook pagina van Vodafone.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic