tvb1977

Liefhebber
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Gratis internet -geen internet!

We hebben 4 mobiele abonnementen op naam van mijn vrouw thuis.
Sinds gisteren hebben we op 3 van de 4 geen mobiele gegevens meer.
Ik heb gisteren al gebeld naar jullie en kreeg ik te horen dat er een fout in het systeem was en werd me geadviseerd om mijn vrouw laten terug te bellen en dan werd het opgelost.
Een half uur later belde mijn vrouw en kreeg ze een verhaal te horen dat er nog niks bekend was hiervan dus dat ze mischien 1 van de eerste was met het probleem en dan maar even geduld moest hebben.
Vandaag nog steeds geen mobiele gegevens op de 3 nummers en als ik de netwerkcheck doe dan krijg ik uiteindelijk te lezen dat het is geblokkeerd omdat er zogenaamd een rekening openstaat terwijl dat zeker niet zo is.
En als dit zo zou zijn waren alle nummers geblokkeerd. .....
We krijgen al meer dan een week berichten dat we onbeperkt kunnen internetten vandaag en dan een dag voor het zover is gaat er toevallig iets mis.
Als dit bij meerdere mensen het geval is hoor ik het graag want op deze manier kan ik ook een actie aanbieden.
Het zou ook erg handig zijn om op zondag ook contact te kunnen maken met Vodafone al was het maar via de chat, maar daar krijg ik steeds de melding dat het erg druk is.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Top gelukkig

Bekijk in context

4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Als er een rekening zou openstaan dan zou je dit terug moeten zien in my Vodafone. Anders raad ik je zeker aan om morgenvroeg te bellen met de klantenservice, afdeling facturen. Zij kunnen dit ook controleren voor je. Je zou ook kunnen bellen naar de klantenservice vandaag. Mijn collega's van de smartphone crew kunnen ook zien of er een blokkade op het nummer staat.
tvb1977
topicstarter
Liefhebber
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes
We hebben het met de smartphonecrew kunnen oplossen
Anonymous
Niet van toepassing
Top gelukkig
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Dit topic wordt over twee dagen gesloten, tenzij er nog een reactie geplaatst wordt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic