franks48488

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

note 4 onstabiel na update 5.1.1

Hallo.

Ik heb een note 4 en daar kreeg ik laatst de mogelijkheid te updaten naar andeoid 5.1.1.
Ik ging er eigenlijk vanuit dat dit een verbetering zou betekenen....
Had ik deze update maar NOOIT geaccepteerd.
Mijn toestel is ontzettend traag geworden en loopt om de haverklap vast.
Facebook is geen lol meer aan omdat ik geen filmpje meer fatsoenlijk kan kijken zonder dat het toestel besluit vast te lopen..
Bijvoorbeeld: ik ga de grens van frankrijk over en selecteer ivm de enorm lange netwerkwissel handmatig het franse netwerk..
Vervolgens kom ik in zwitserland en het toestel geeft aan dat het franse netwerk niet meer beschikbaar is.. ok dus ik ga naar de instellingen van netwerkoperators en selecteer automatische registratie.. hierop geeft mijn toestel binnen 10 seconden het zwitserse netwerk aan en dat hij verbonden is...
Ongeveer een uur later valt me op dat het wel heel rustig is op mijn toestel en wat schetst mijn verbazing.....?
Bovenin de balk staat een driehoekje.. ik klik eropen het toestel geeft aan... het door u geselecteerde netwerk (de franse) is niet meer beschikbaar.....
Nee joh echt waar maar ik had toch automatisch geselecteerd en je had toch automatisch verbonding gemaakt met de zwitserse???
Het zoeken naar netwerken duurt enorm lang en het internet is ook ontzettend onstabiel, het toestel is constant aan het schakelen tussen 4g 3g h h+ enz enz terwijl ik gewoon op 1 plek blijf..tijdens dat zoeken/schakelen doet mijn internet het dus ook niet..
Zo langzamerhand word ik helemaal simpel van dit toestel ( let wel dat dit allemaal pas na de update zo geworden is)
Aan de apps ligt het ook niet die zijn allemaal via de appstore geupdate dus die zijn allemaal up to date..

Iemand ideeën?

Mvg frank
5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Wat je kunt proberen is een back up maken van je toestel om hem vervolgens terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Hierdoor reset je het toestel.
franks48488
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ga dat denk ik maar proberen idd...
Anonymous
Niet van toepassing
Laat me maar weten of het verholpen is.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
franks48488 is het nog gelukt?
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic