Frankyboy63

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nog steeds storing

kan nog steeds niet bellen terwijl storing voorbij zou zijn. Uit en aanzetten helpt niet
3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Frankyboy63

We ervaren inderdaad op dit moment een landelijke storing! We werken met man en macht eraan om iedereen weer zo snel mogelijk op het netwerk te krijgen.
Je kunt eventueel proberen om het toestel terug te zetten naar 3G of even opnieuw op te starten!

Je kunt het volgende topic voor een update in de gaten houden.
Onze excuses voor het ongemak!
Frankyboy63
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Probleem opgelost door mobiel in te stellen op alleen 3G gebruik. Dit lukte. Gebeld en getest. Hierna mobiel weer terug gezet op 4G wat goed ging. Kan gewoon weer bellen en gebeld worden.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
even een update:

We ervaren momenteel een storing waardoor je problemen met het netwerk kunt ondervinden. Wij doen hard ons best om de hinder te beperken en dit zo spoedig mogelijk op te lossen. We ondervinden nog steeds onderbrekingen van het signaleringsverkeer (wat zorgt voor het opzetten en afhandelen van spraak, sms en dataverkeer).

Tijdens deze onderbrekingen is er tijdelijk geen verkeer mogelijk. Het netwerkverkeer komt inmiddels weer gefaseerd op gang, waarna de getroffen klanten geleidelijk aan weer verbinding met het netwerk kunnen maken. Hoe lang deze onderbrekingen zullen duren, kunnen we nu nog niet precies aangeven. Zodra we meer informatie hebben, zullen we daar mededelingen over doen.

We willen benadrukken dat 112 nog steeds bereikbaar is.
Meer lees je hier: https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/netwerkstoring-295379
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic