renegade

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nog steeds geen 4g

nadat mijn topic vorige week gesloten is heb ik toch maar mooi geen 4g.
ik ging ervan uit dat op dit forum iets te verbeteren viel maar blijkbaar sluiten ze je vraag af zonder dat het opgelost is. ik ga dit niet accepteren van vodafone, ik ben een zakelijke klant en het kan niet zo zijn dat ik betaal voor 4g en het niet geleverd krijg. ze kunnen bij klantenservice dan wel zeggen dat er een storing met nieuwe of verlengde abonementen in samenwerking met een nieuwe simkaart is, maar storingen moeten opgelost worden en ik krijg de indruk dat het nu aan het lijntje houden is en dat er niets mee gedaan gaat worden. niemand neemt ook contact met me op hoewel ze weten dat het een probleem is.
vodafone ik wil nu 4g!!!!
4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je wel een onderzoek laten starten door de klantenservice?
Het is dat wij vanuit hier daarin niks kunnen betekenen omdat wij niet in de systemen kunnen. Daardoor is waarschijnlijk ook het topic gesloten.
Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
ik ben het met je eens dat storingen tijdig verholpen moeten worden.
Soms gaat dat echter minder snel dan normaal het geval is.
Mocht je de problemen nog steeds ervaren dan raad ik je aan dit te melden via de gebruikelijke ingang bij Vodafone.
Het Forum is niet het platform voor zakelijke gebruikers om netwerkproblemen aan te melden.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Topic gesloten
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic