Eurogas

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overzetten abonnementen zakelijk naar particulier is een DRAMA

Heb reeds op 5 oktober formulieren opgestuurd om mobiele abonnementen over te zetten naar particulier. Dit zou ongeveer 4 weken in beslag nemen. Vorige week contact gehad met de klantenservice die mij kunnen vertellen dat het verzoek wel binnen is maar niet in behandeling genomen kan worden wegen issues met het systeem! Wellicht dat het in december wel kan?! Laat de klant maar in het onwisse!

Nu is het bijna december en kunnen we straks natuurlijk weer een maand extra gaan betalen omdat we zogenaamd niet op tijd opgezegd hebben. Het is altijd hetzelfde met Vodafone! Als er problemen zijn ligt het niet aan Vodafone maar aan jezelf en meedenken ho maar!

Ik wil dat het gewoon geregeld gaat worden zo moeilijk moet dat toch niet zijn? Betaling ga ik voorlopig maar eens stopzetten!

Op naar de KPN, zelfde laken een pak maar in ieder geval met een fatsoenlijk netwerk!

2 Reacties 2
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@Eurogas,

Ik kan me voorstellen dat het vervelend is dat het langer duurt dan je verwacht had. Via het Forum kunnen we je met deze vraag helaas niet helpen. Vragen die je hier stelt moeten door andere forumgebruikers beantwoord kunnen worden. Bij jouw vraag is dat helaas niet het geval. Ik zal dit topic nu dan ook sluiten en ik adviseer je contact op te nemen met de klantenservice.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic