Dag,
wij hebben sinds enkele weken een nieuwe zendmast geplaatst gekregen in onze wijk omdat de dekking zowel binnen als buitenshuis slecht is. Nu is de mast dus geplaatst en is de dekking nog steeds erg slecht. Dit is een probleem voor heel veel huishoudens in de wijk. Kunnen jullie mij verder helpen waarom dit zo is? Mvg Klaas Bunschoten (8253LC Dronten)
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Pindaklaasie
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Oh jeetje, dat is ook wel heel lastig. Hebben ze een nieuwe mast geplaatst en dan is het nog niet goed. Dit kan je het beste zelf doorgeven aan de betreffende afdeling en dan kunnen ze het voor je uitzoeken. Misschien hebben ze wel de verkeerde kabels aangesloten? Ja, je weet het maar nooit in deze tijd.
Je kan ook gelijk zien of er misschien toch nog werkzaamheden zijn:
https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml
Op deze pagina staat ook wat je kan doen als de dekking niet goed is. Daarnaast zal een medewerker van Vodafone deze topic ook lezen en eventueel contact met je opnemen of vragen of het allemaal is gelukt 🙂 - Voor alsnog, toch alvast een fijn weekend gewenst.
Hoi @Pindaklaasie
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Oh jeetje, dat is ook wel heel lastig. Hebben ze een nieuwe mast geplaatst en dan is het nog niet goed. Dit kan je het beste zelf doorgeven aan de betreffende afdeling en dan kunnen ze het voor je uitzoeken. Misschien hebben ze wel de verkeerde kabels aangesloten? Ja, je weet het maar nooit in deze tijd.
Je kan ook gelijk zien of er misschien toch nog werkzaamheden zijn:
https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml
Op deze pagina staat ook wat je kan doen als de dekking niet goed is. Daarnaast zal een medewerker van Vodafone deze topic ook lezen en eventueel contact met je opnemen of vragen of het allemaal is gelukt 🙂 - Voor alsnog, toch alvast een fijn weekend gewenst.
Hey @Pindaklaasie . Welkom hier!
Wat irritant dat de dekking zo slecht is bij jou. Dat terwijl er net een nieuwe zendmast is!
@Energieboy heeft je de goeie richting op gewezen met zijn informatie en link. Ben je hier al mee aan de slag gegaan? 🙂
Dag @Lycke Vodafone,
ja het is inderdaad lastig, en ik ben bezig geweest met de informatie en link die ik eerder heb gekregen. Hij had het over de desbetreffende afdeling maar waar kan ik dat vinden?
mvg Klaas
Werkt het netwerk langer dan 45 dagen niet zoals het moet? Doe onze Network check en we helpen je verder.
Bij een storing van meer dan 12 uur op je woon- of vestigingsadres kun je recht hebben op een compensatie voor de overlast. Vraag dan een vergoeding aan.
Dag @Energieboy
dit heb ik allemaal al een keer doorlopen, maar geen succes.
Alles onveranderd wat betreft bereik.
mvg Klaas
Pindaklaasie wrote:
Dag @Energieboy
dit heb ik allemaal al een keer doorlopen, maar geen succes.
Alles onveranderd wat betreft bereik.
mvg Klaas
Misschien dat anders Lycke het kan doorsturen naar de juiste afdeling?
De nieuwe mast is niet van Vodafone maar van KPN. Vandaar dat je geen verbetering ervaart.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.