Pindaklaasie

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nieuwe zendmast Dronten west

Dag, 

 

wij hebben sinds enkele weken een nieuwe zendmast geplaatst gekregen in onze wijk omdat de dekking zowel binnen als buitenshuis slecht is. Nu is de mast dus geplaatst en is de dekking nog steeds erg slecht. Dit is een probleem voor heel veel  huishoudens in de wijk. Kunnen jullie mij verder helpen waarom dit zo is? Mvg Klaas Bunschoten (8253LC Dronten) 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Pindaklaasie 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oh jeetje, dat is ook wel heel lastig. Hebben ze een nieuwe mast geplaatst en dan is het nog niet goed. Dit kan je het beste zelf doorgeven aan de betreffende afdeling en dan kunnen ze het voor je uitzoeken. Misschien hebben ze wel de verkeerde kabels aangesloten? Ja, je weet het maar nooit in deze tijd.

Je kan ook gelijk zien of er misschien toch nog werkzaamheden zijn:
https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml

Op deze pagina staat ook wat je kan doen als de dekking niet goed is. Daarnaast zal een medewerker van Vodafone deze topic ook lezen en eventueel contact met je opnemen of vragen of het allemaal is gelukt 🙂 - Voor alsnog, toch alvast een fijn weekend gewenst.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Pindaklaasie 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oh jeetje, dat is ook wel heel lastig. Hebben ze een nieuwe mast geplaatst en dan is het nog niet goed. Dit kan je het beste zelf doorgeven aan de betreffende afdeling en dan kunnen ze het voor je uitzoeken. Misschien hebben ze wel de verkeerde kabels aangesloten? Ja, je weet het maar nooit in deze tijd.

Je kan ook gelijk zien of er misschien toch nog werkzaamheden zijn:
https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml

Op deze pagina staat ook wat je kan doen als de dekking niet goed is. Daarnaast zal een medewerker van Vodafone deze topic ook lezen en eventueel contact met je opnemen of vragen of het allemaal is gelukt 🙂 - Voor alsnog, toch alvast een fijn weekend gewenst.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Pindaklaasie . Welkom hier! 
Wat irritant dat de dekking zo slecht is bij jou. Dat terwijl er net een nieuwe zendmast is! 

@Energieboy  heeft je de goeie richting op gewezen met zijn informatie en link. Ben je hier al mee aan de slag gegaan? 🙂 

Pindaklaasie
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dag @Lycke Vodafone,

 

ja het is inderdaad lastig, en ik ben bezig geweest met de informatie en link die ik eerder heb gekregen.  Hij had het over de desbetreffende afdeling maar waar kan ik dat vinden? 
 
mvg Klaas

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Werkt het netwerk langer dan 45 dagen niet zoals het moet? Doe onze Network check en we helpen je verder.

Bij een storing van meer dan 12 uur op je woon- of vestigingsadres kun je recht hebben op een compensatie voor de overlast. Vraag dan een vergoeding aan.

Pindaklaasie
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dag @Energieboy 

dit heb ik allemaal al een keer doorlopen, maar geen succes. 
Alles onveranderd wat betreft bereik. 

mvg Klaas

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Pindaklaasie wrote:

Dag @Energieboy 

dit heb ik allemaal al een keer doorlopen, maar geen succes. 
Alles onveranderd wat betreft bereik. 

mvg Klaas

Misschien dat anders Lycke het kan doorsturen naar de juiste afdeling?

Farid-

Raadgever
  • 129Posts
  • 14Oplossingen
  • 52Likes

@Pindaklaasie 

De nieuwe mast is niet van Vodafone maar van KPN. Vandaar dat je geen verbetering ervaart. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic