Nieuwe sim gehad en in m'n telefoon gedaan. Nu geen bereik.
Ander netwerk selecteren werkt niet.
Iemand tips?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Anneliesss
Heel vervelend natuurlijk!
Lees deze pagina en mocht je er niet uitkomen, bel met de klantenservice van Vodafone of door een chat te starten. Maar morgen langs een Vodafone winkel gaan, kan ook.
Die mensen kunnen in het systeem kijken wat er aan de hand is.
Hoi @Anneliesss
Heel vervelend natuurlijk!
Lees deze pagina en mocht je er niet uitkomen, bel met de klantenservice van Vodafone of door een chat te starten. Maar morgen langs een Vodafone winkel gaan, kan ook.
Die mensen kunnen in het systeem kijken wat er aan de hand is.
Hoi @Anneliesss,
Op welke manier heb je deze simkaart ontvangen? Want bestel je deze online, dan is de simkaart niet actief als ie bij jou geleverd wordt. Dit moet dan nog gebeuren via My Vodafone of via onze klantenservice. In de winkel wordt het simkaartje wel meteen voor je geactiveerd, bijvoorbeeld. Wat is ondertussen de status? Heb je de simkaart in gebruik kunnen nemen of kunnen we je nog ergens mee helpen?
Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's @Anneliesss?
Probleem is opgelost. Topic gesloten.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.