Beste Vodafone,
Sinds een tijdje kan ik mijn abonnement verlengen.
Op jullie website staat een aanbieding voor de Samsung galaxy S6 met Red Essential abonnement voor €49,- per maand zonder eenmalige kosten(dit is vanaf september). Als ik, als bestaande klant, inlog op MyVodafone dan kan ik kiezen voor 'extra verleng korting', dan is dit zelfde abonnement €47,-. Ik ben al een tijdje van plan te verlengen en was eigenlijk van plan om een abonnement met 'extra verleng korting' te nemen omdat dit aanzienlijk geld scheelt. Nu ik zag dat de S6 mwet desbetreffend abonnement in de aanbieding is voor €49,- had ik verwacht dat een bestaande klant (ik reeds 6 jaar), dit abonnement ook weer met een goede korting zou kunnen afsluiten. Wat ik, als trouwe, blijvende klant, vreemd vind is dat ik nu maar 2 euro minder betaal als een nieuwe klant. Terwijl dit voorheen (zeker al 3 a 4 maanden lang) wel 15 euro korting had! Niet echt de moeite waard om te blijven aangezien een abonnement bij een andere aanbieder wellicht ook wel goedkoper wordt aangeboden... Ik snap dan ook echt niet waarom alleen nieuwe klanten nu extra korting krijgen. Graag een uitleg en wellicht een betere deal? Ik hoor het graag van jullie.
Groet, Bart