Ghizlankada

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nieuwe abonnement op zelfde naam

Beste,

Na hoeveel rekeningen betaald te hebben kan ik nog een abbonement aansluiten op dezelfde naam?
4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Indien er rekeningen openstaan dien je deze als eerste te voldoen, daarna kun je verlengen of een extra abonnement afsluiten normaliter
Ghizlankada
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Er staan geen facaturen open. Ik hoorde dat als je een betaalgeschiedenis hebt opgebouwd je pas een nieuwe abonnement kan afsluiten. Weet jij toevallig uit hoeveel betaalde rekeningen die moet bestaan?
Anonymous
Niet van toepassing
Dit durf ik niet te zeggen, kan het wel morgen voor je navragen. Maybe dat een van de moderators dit weet.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Ghizlankada , je kunt altijd een extra abonnement afsluiten, er geldt geen minimaal aantal betaalde rekeningen regel. Er wordt wel naar allerlei voorwaarden gekeken waaronder de kredietwaardigheidstoets. Als je aan alle voorwaarden voldoet en "slaagt" voor de kredietwaardigheidstoets dan wordt je nieuw aanvraag goedgekeurd. Mocht de kredietwaardigheidstoets niet slagen dan kun je altijd schriftelijk de reden opvragen. Kijk voor meer informatie over de kredietwaardigheidstoets op deze site.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic