Niet van toepassing

nieuw account

ik had een account Abbo Beheer & Advies B.V. het telefoonabonnement heb ik laten overzetten per 1 juli 2020 naar Piet Abbo met precies dezelfde adres en e-mailgegevens

hoe kan ik een nieuw account openen rekening houdend met bovenstaande 

kunt u ook Ziggo koppelen ik heb alleen TV 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Piet Abbo . Welkom hier!

Je hebt het over accounts. Wat voor accounts bedoel je precies? Vodafone Community accounts? MyVodafone accounts? Klantnummers?  Ik kan je niet bellen/mailen naar aanleiding van je topic hier. Je hebt nu contact met de Community, dus help ik je via de Community. Wil je op een andere manier contact, kan je hier natuurlijk voor kiezen :-). 

Bekijk in context

3 Reacties 3
topicstarter
Niet van toepassing

ik ga ook niet zoeken kost mij veel te veel tijd kunt u mij ook op andere manier helpen wat sneller gaat ik ben niet geinteresseerd in Community en Tpoics 

dit was niet mijn bedoeling om aan deel te nemen

 

topicstarter
Niet van toepassing

ik sluit nu en zie wel een e-mail of telefoontje tegemoet

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Piet Abbo . Welkom hier!

Je hebt het over accounts. Wat voor accounts bedoel je precies? Vodafone Community accounts? MyVodafone accounts? Klantnummers?  Ik kan je niet bellen/mailen naar aanleiding van je topic hier. Je hebt nu contact met de Community, dus help ik je via de Community. Wil je op een andere manier contact, kan je hier natuurlijk voor kiezen :-). 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic