Michelle1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nieuw abonnement geen service

Ik heb van de week mijn abonnement verlengt en hierbij een nieuwe mobiel gekozen (met iets ander abonnement). Vandaag heb ik mijn mobiel binnengekregen maar hij heeft geen service. Ook zie ik in my Vodafone dat mijn oude abonnement nog in werking is. Hoe kan dit veranderen? Aangezien ik nu niks aan mijn nieuwe mobiel heb..

groep Michelle
5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Dat kan inderdaad kloppen! De simkaart wordt nooit geactiveerd terwijl deze wordt verzonden naar je, neem even contact op met de klantenservice via www.vodafone.nl/support/contact/ dan zal je simkaart zo snel mogelijk worden geactiveerd!

Dit kunnen we helaas niet voor je regelen via het forum. Laat je het ons even weten of het is gelukt?
Michelle1
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wie kan ik daar nu in het weekend voor bereiken?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Je kunt ook nu nog 24/7 contact opnemen met behulp van je de chat functie op www.vodafone.nl/support/contact/ zorg je wel er even voor dat je je klantgegevens bij de hand hebt :)?

Mocht het niet lukken via de chat dan kun je het beste even maandag contact opnemen. Want morgen is de telefonische klantenservice gesloten. Of als je wilt online maar dan kan het wel langer duren in sommige gevallen.
Anonymous
Niet van toepassing
Morgen kun je hiervoor gewoon bellen voor van 8 tot 18:00 uur. Ze zijn voor activatie etc gewoon geopend (afdeling smartphone crew)
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic