Carlijn1987

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

niet te brijken.

Ik merk dat ik mobiel niet te bereiken ben op mijn 06 nummer en niet kan appen en alles echter zie ik via wifi dat ik alles betaald heb.

echter ben ik dus niet bereikbaar en wil ik graag weten waarom.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11848Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @Carlijn1987 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oei, dat is natuurlijk heel vervelend. Heb je ook al je simkaart uit je telefoon genomen en in een ander toestel gestopt om te zien deze dan wel weer werkt? Of gewoon even uitzetten, simkaart eruit halen, even schoonmaken met een schone theedoek, en weer terug plaatsen in je toestel.

Was er misschien een storing bij je in de buurt, dat kan natuurlijk ook. Voor storingen kan je altijd kijken en controleren via deze webpagina van Vodafone. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat het inmiddels al weer is opgelost. Het waarom is dus altijd een moeilijke vraag om antwoord op te geven want dat kunnen zoveel dingen zijn. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11848Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @Carlijn1987 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oei, dat is natuurlijk heel vervelend. Heb je ook al je simkaart uit je telefoon genomen en in een ander toestel gestopt om te zien deze dan wel weer werkt? Of gewoon even uitzetten, simkaart eruit halen, even schoonmaken met een schone theedoek, en weer terug plaatsen in je toestel.

Was er misschien een storing bij je in de buurt, dat kan natuurlijk ook. Voor storingen kan je altijd kijken en controleren via deze webpagina van Vodafone. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat het inmiddels al weer is opgelost. Het waarom is dus altijd een moeilijke vraag om antwoord op te geven want dat kunnen zoveel dingen zijn. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je het met bovenstaande stappen kunnen oplossen @Carlijn1987?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic