Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,201Oplossingen
  • 25.1KDiscussies
  • 71.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

OPGELOST: Storing mobiele data, bellen & gebeld worden Sticky Onopgelost

Update 25 oktober 16:11 uur De storing waardoor een deel van onze klanten problemen hadden met het gebruik van mobiele data, bellen en gebeld worden is verholpen. Excuses voor het ongemak. Ervaar je o...

Vodafone Info door Community Developer
  • 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

Vodafone Info door Community Developer
  • 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

rekening juni 2019 Alleen-lezen Opgelost

Ik heb de rekening over maand juni 2019 niet ontvangen. Mijn abonnement loopt tot eind dit jaar. Hoe komt dit?

simcode vergeten Alleen-lezen Opgelost

iphone is disabled, ben mijn sim code kwijt, wat te doen?

sta door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

huawei p30 blauw Alleen-lezen Opgelost

Wanneer kan ik mijn nieuwe telefoon verwachten?

gegevens overzetten van iphone 7 naar samsung A50 Alleen-lezen Opgelost

Vandaag mijn nieuwe telefoon binnen gekregen samsung a50, hoe kan ik de gegevens van mijn iphone 7op de samsung zetten.We hebben al meerdere pogingen gedaan maar het lukt niet.Hebben jullie tipsgroete...

vellekoop door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

tijdelijk stop zetten abbonement Alleen-lezen Onopgelost

Hallo! Kan ik mijn abbonement tijdelijk stopzetten maar wel mijn belangrijke automatische sms-codes blijven ontvangen? Ik heb op enkele sites ooit mijn vodafone nummer ingevoerd en bij inloggen wordt ...

van abbo naar prepaid Alleen-lezen Opgelost

Is het mogelijk om van abbo die is afgelopen.Overtegaan naar prepaid met nummerbehoud.Mvg barrie

Barman88 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Inloggen in my vodafone lukt niet Alleen-lezen Opgelost

Als ik op internet in wil loggen lukt het niet met het wachtwoord. Na 1 kans kapt hij ermee. Ik heb geprobeerde de inloggegevens te resetten, maar dat werkt ook niet. Op jullie pagina zegt men dat het...

rensjm door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

wissel gesprek Nokia 8 Alleen-lezen Opgelost

Mijn wissel gesprek werkt niet meer, volgens Vodafone (via een chat) staan mijn instelling goed. Alleen als ik gebeld wordt als ik in gesprek ben krijgt de beller "tuut-tuut-tuut". Nu weet ik waar ik ...

Relaks door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 7 Likes

openstaande factuur Alleen-lezen Opgelost

Mm

Adelaide door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

reactie op opzegging Alleen-lezen Opgelost

Heb op zondag 16 juni 2 abonnementen opgezegd omdat ze overbodig zijn geworden. E-mail ontvangen met daar de mededeling dat ze binnen 5 werkdagen contact zouden opnemen, maar nada. Is dait normaal?Het...

Klaas007 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

dekking regio Werkhoven Alleen-lezen Opgelost

In Werkhoven is de dekking rampzalig slecht, wanneer gaat Vodafone hier verbetering in aanbrengen ?

blokkeer stalker Alleen-lezen Opgelost

Hallo,mijn opa wordt steeds gebeld door : +31850643917dit nummer geblokkeerd voor bellen maar nu wordt er steeds bericht dat mijn opa gebeld is door dit nummer, dit krijgt hij binnen via sms. Hoe kunn...

Stacey123 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

wanneer glasvezel bij ziggo ? Alleen-lezen Opgelost

goedemiddaghier in gemeente heerenveen is solcon actief om mensen te werven voor glasvezel die isis onderdeel van kpnwe zijn aan het overwegen om daarin mee te gaanmaar wanneer komt dit bij ziggo want...

creabea s door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Games4mobile Alleen-lezen Onopgelost

Games4mobile Ik kreeg vandaag ineens een sms van jullie dat ik aangemeld ben voor games4mobile. Dit kost 5 euro. Ik heb me nergens voor aangemeld hoe kan dit?

RolandV door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

non stop extra`s Alleen-lezen Opgelost

hoe zit heet met die 5 euro korting bij de non stop extra`s, krijg je dat op je abonnement van je telefoon.

dylanm door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Rekening mei Alleen-lezen Opgelost

Hallo zou ik de rekening van mij de 30e kunnen betalen ? Heb juni al wel betaald Mvg Ryan Kersten*moderator edit: privégegevens verwijderd*

Ryan 024 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

simkaart verloren in buitenland Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag,Ik ben me simkaart in Thailand verlorenWat moet ik nu doen om een nieuwe simkaart te krijgen liefst met zelfde telefoonnummerEn heb ik dan ook de pukcode nodig ? die en andere codes heb ik...

Ik wil mijn toestel zsm afbetalen Alleen-lezen Onopgelost

Gisteren contact gehad met Vodafone. Onduidelijk hoe je nu zsm je toestel afbetaald. Direct een case aangemaakt via mail waarin je na 24 uur kunt volgen wat er gebeurd.Ik kan niets vinden in My Vodafo...

RdH door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verlenging abonnement verkeerd gegaan? Alleen-lezen Opgelost

Hallo allemaal,Afgelopen maand liep mijn Smart L abonnement na twee jaar af, ik had 5GB data + 100 minuten per maand in mijn tegoed zitten. Nu zag al een tijdje een aanbod voor verlengen in de My Voda...

SF90 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen