Joycje6

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

niet geholpen bij een verlenging!

Beste klantenservice,

Vandaag heb ik gebeld naar de Vodafone klantenservice om het abonnement van mijn man en mij te verlengen. De klantenservicemedewerkster heeft mij netjes geholpen en een mooie aanbieding gegeven waaronder korting op de toestellen. Ik moest dit even met mijn man overleggen dus de klantenservicemedewerker en ik hebben afgesproken dat zij mij om 19:30 vanavond terug zou bellen om de verlenging rond te maken.

HELAAS ben ik niet om 1930 teruggebeld. Ik heb om 19:45 zelf naar de klantenservice gebeld. Deze medewerker gaf aan dat er geen notitie is gemaakt van de aanbieding en korting maar zou even met haar leidinggevende overleggen of zij deze korting alsnog kon geven. Na 10 minuten in de wacht te hebben gestaan werd de verbinding verbroken. Verbaasd over de gang van zaken belde ik weer terug. Het was inmiddels 19:57 dus de klantenservice ging bijna dicht. Er werd opgenomen waarna er DIRECT weer werd opgehangen. Natuurlijk is de klantenservice nu dicht.

Ik begrijp dat iedereen naar huis wilt maar ik neem aan dat Vodafone niet zo met zijn klanten wilt omgaan. ZEKER als deze klanten een duur abonnement willen verlengen voor 2 jaar! 

Ik ben zeer ontstemd over deze KINDERACHTIGE behandeling en wil bij dezen mijn abonnementen opzeggen! Ik ga op zoek naar een telecombedrijf die wel z'n klanten wel wilt behouden en deze op een professionele wijze behandeld.

Met vriendelijke groet,

Joyce

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Wil je mij een privébericht sturen met het aanbod dat je gedaan is? Ik moet dat vast ook kunnen, dus dan kijken we er samen even naar :-). 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Joycje6 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Jeetje, dat is wel heel vervelend en stom dat dit zo is verlopen. Begrijp heel goed dat je teleurgesteld bent over deze gang van zaken en dit kan natuurlijk netjes worden opgeslokt. Wel jammer dat je na 1x iets mis gaan direct aangeeft dat je helemaal geen Vodafone meer wil en gaat overstappen. Dat je ze direct afwijst voor iets wat misschien heel simpel op te lossen is door Vodafone en het lijkt me dat je toch wel tevreden bent anders zou je geen verlenging nemen? 

In deze tijden van Corona werken veel mensen thuis en gaat het hier en daar nog wel eens mis met te telefoon lijnen. Dit gaat allemaal via internet, niet meer zoals vroeger over een telefoonlijn en dat is jammer genoeg niet altijd even best. Daar kan Vodafone zelf ook niet zoveel aan doen, dit gebeurd bij voldoende andere bedrijven ook en is nu eenmaal in deze tijd niet echt fijn. Zeker niet als er dan iemand belt om je een mooie aanbieding doet en je dan geen contact meer krijgt of dat deze persoon niet terug belt. Dat niet terug bellen is natuurlijk niet netjes, daar ben ik het wel met je over eens. 

Wat ik je alleen kan zeggen, geef Vodafone nog eens kans en laat iemand van de community nog even naar je abonnement kijken en misschien dat die nog iets voor je kan doen. Het zou toch jammer zijn dat als je tevreden was, door dit je Vodafone de rug toe keert. En het gras is niet altijd groener bij de buren ??

Hoop dat je nog even wil aanzien en dan komt er vandaag nog iemand hier en die zal je hierover ook nog aanspreken. Als je bij je profielinstellingen alle gegevens opgeeft, dan kan die gelijk kijken in het systeem wat er aan de hand is. Goed? ?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Joycje6 . Oh nee, wat is dit slecht gegaan zeg :-(. Dat je hier niet blij mee bent, dat snap ik heel erg goed! 

Wat ik kan doen is je een linkje sturen met extra kortingen op de abonnementen. Wil je eens kijken of die prijzen overeenkomen met wat er telefonisch besproken is? Je kunt het dan via de link bestellen en zo alsnog profiteren! Hij gaat bij deze gelijk op de mail. 

WIl je het liever even persoonlijk bespreken nog, je mag me een privébericht sturen :-). 

Joycje6
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hai Lycke,

Dank voor je snelle reactie. Ik vond het gewoon jammer dat het 3 keer afzonderlijk gebeurde. Dan zie ik het niet meer als incident.

 

De korting komt niet overeen met die ik aangeboden kreeg. Dit was een korting op het toestel. Die zie ik niet terug?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Wil je mij een privébericht sturen met het aanbod dat je gedaan is? Ik moet dat vast ook kunnen, dus dan kijken we er samen even naar :-). 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic