Chevelly

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

niet bereikbaar - blokkade niet opgeheven

Mijn blokkade zou binnen 24 uur opgeheven worden en ik ben nog steeds niet bereikbaar voor familie en vrienden. Ik kan niet bellen of gebeld worden en internet heb ik buiten ook niet terwijl de rekening wel netjes is betaald. Vodafone heeft er spoed achter gezet zeggen ze maar schijnbaar is dat niet zo want dit is heel vervelend dat ik niet bereikbaar ben. Los het aub zo gauw mogelijk op ! ?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Chevelly 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

De verwerking van een contante betaling of via internetbankieren kan 2 werkdagen duren. Daarna duurt het 2 tot 24 uur voordat je weer bereikbaar bent. Zet je toestel regelmatig uit en weer aan om je telefoon opnieuw aan te melden op ons netwerk. Zie ook deze pagina, of deze, voor meer informatie over betalingen. Als de klantenservice aangeeft hier naar te kijken, dan mag je daar ook van uit gaan. Jammer dat je direct daarvoor op de rem trapt en daar je twijfel over hebt. Daarnaast weet ik niet hoe die blokkade is gekomen, maar waarschijnlijk niet door Vodafone.

Ik denk dus dat je het niet helemaal goed hebt gelezen, er staat dat het 2 werkdagen kan duren en daarna duurt het 2 tot 24 uur voordat je weer bereikbaar bent. Het kan daarom nog even duren! Zet ook regelmatig je telefoon even uit en weer aan, misschien lukt het dan al wel en ben je toch eerder bereikbaar. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Chevelly 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

De verwerking van een contante betaling of via internetbankieren kan 2 werkdagen duren. Daarna duurt het 2 tot 24 uur voordat je weer bereikbaar bent. Zet je toestel regelmatig uit en weer aan om je telefoon opnieuw aan te melden op ons netwerk. Zie ook deze pagina, of deze, voor meer informatie over betalingen. Als de klantenservice aangeeft hier naar te kijken, dan mag je daar ook van uit gaan. Jammer dat je direct daarvoor op de rem trapt en daar je twijfel over hebt. Daarnaast weet ik niet hoe die blokkade is gekomen, maar waarschijnlijk niet door Vodafone.

Ik denk dus dat je het niet helemaal goed hebt gelezen, er staat dat het 2 werkdagen kan duren en daarna duurt het 2 tot 24 uur voordat je weer bereikbaar bent. Het kan daarom nog even duren! Zet ook regelmatig je telefoon even uit en weer aan, misschien lukt het dan al wel en ben je toch eerder bereikbaar. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Chevelly . Welkom hier!

Ik kijk graag voor je na hoe het er voor staat. Helaas weet ik op dit moment niet welke klant je bent. Vul je je gegevens in je profiel aan? Dan kijk ik het voor je na :-). 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic