Hoi @Chevelly
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
De verwerking van een contante betaling of via internetbankieren kan 2 werkdagen duren. Daarna duurt het 2 tot 24 uur voordat je weer bereikbaar bent. Zet je toestel regelmatig uit en weer aan om je telefoon opnieuw aan te melden op ons netwerk. Zie ook deze pagina, of deze, voor meer informatie over betalingen. Als de klantenservice aangeeft hier naar te kijken, dan mag je daar ook van uit gaan. Jammer dat je direct daarvoor op de rem trapt en daar je twijfel over hebt. Daarnaast weet ik niet hoe die blokkade is gekomen, maar waarschijnlijk niet door Vodafone.
Ik denk dus dat je het niet helemaal goed hebt gelezen, er staat dat het 2 werkdagen kan duren en daarna duurt het 2 tot 24 uur voordat je weer bereikbaar bent. Het kan daarom nog even duren! Zet ook regelmatig je telefoon even uit en weer aan, misschien lukt het dan al wel en ben je toch eerder bereikbaar.