anita73

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

niet bellen in ijsselstein, regio utrecht

Kan vanaf eind vanmiddag niet meer bellen of gebeld worden. Heb ook nauwelijks tot geen bereik. Mijn zoon heeft exact hetzelfde probleem. Sms en internet werken wel gewoon. Kan niet zogauw een storingsmelding vinden maar lijkt me stug dat toevallig 2 mobieltjes niet werken. Kon eind vanmiddag ook niet bellen naar vodafone. Hoop dus dat zij ook een blik op het forum werpen en deze melding zien. Nog meer mensen met dit probleem???
3 Reacties 3
anita73
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zie onderwerp.
anita73
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Naar de vodafone winkel geweest omdat ik ook de helpdesk niet kan bellen. Sms en internet werkt wel.Medewerker zelf had ook problemen met bellen/gebeld worden en had meerdere klanten met zelfde klacht gehad vandaag. Uit een mail van vodafone blijkt dat ze landelijk met de uitrol van 4g bezig zijn en dit de problemen veroorzaakt. Of het nog een 1 uur of 2 dagen voordat eea verholpen is is geheel onduidelijk. Ik heb vanaf gistermiddag sl geen bereik hier in ijsselstein. De vodafonewinkel zit in nieuwegein en in die plaats doet mn telefoon het wel weer. Zodra ik ijsselstein in rijd is het weer gedaan met mobiel bellen. Begrijp dat de werkxaamheden moeten plaatsvinden maar dat mensen zolang niet kunnen bellen of gebeld kunnen worden. Mijn schoonvader heeft slechte gezondheid en ligt in het ziekenhuis. Als er iets is wil ik bereikbaar zijn. Deze mensen hebben een dusdanige leeftijd dat smsen niet meer aan hun uit te leggen is.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@anita73

Het is niet nodig om telkens een nieuw topic aan te maken. Je kunt gewoon in dit topic reageren. Ik heb daarom ook alle berichten bij elkaar gezet.

Bij ons is op dit moment in ieder geval geen storing bekend. Ook zijn er op dit moment in die regio geen werkzaamheden gaande. Neem even contact op met onze klantenservice zodat mijn collega's er een melding van kunnen maken bij onze technische dienst. Als je de link van dit topic even doorgeeft dan hoef je het verhaal niet opnieuw uit te leggen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic