musa01

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

niet bellen en gebeld worden

Heb net met de evry year new phone abonement vernieuwd maar mijn internet enzo doet het alleen kan niet bellen of sms ontvangen of sturen of gebeld worden er is geen storing bij mij in de wijk
7 Reacties 7
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je het toestel al eens opnieuw opgestart? Tevens raad ik je onderstaande link aan om de stappen te doorlopen om te zien waaraan het ligt:

Http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Nieuws/Eerste-hulp-bij-Netwerkproblemen/td-p/255897
musa01
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ja ik heb hem aan uit gezet en dit heeft me niet geholpen en ik kan 1201 niet bellen
musa01
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
kan iemand me nog helpen hier mee ?? chat is niet actiev heb geen andere mobiel om te bellen ?
Anonymous
Niet van toepassing
Dan raad ik je aan om een bericht op de wall van Facebook te zetten. Mijn collega's daar kunnen in de systemen. Wij kunnen dit helaas niet.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
musa01 , ik raad je aan om de stappen op deze site te volgen. Door de stappen te volgen kom je bij het juiste antwoord uit. In sommige gevallen (afhankelijk van de antwoorden) kun je het ook direct melden bij onze technici. Verder kunnen we dit via het Forum niet nakijken en/of monitoren. Zie ook onze ​huisregels.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten. Het topic zal op een later moment worden gearchiveerd.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic