Hallo,
omdat ik een bepaalde app wil gebruiken koop ik vlak vboor mijn vakantie een nieuw (Vodafone) toestel (en een duurder abonnement), maar zul je net zien, nog voor de eerste vakantieweek voorbij is wordt ik 's morgens wakker en doet het toestel helemaal niks meer. Dacht eerst dat ie niet opgeladen was, maar dat was het ook niet; een drie weken oud toestel helemaal deaud....
Wat zijn de mogelijkheden op dat moment als klant?
Meer dan twee weken zonder mail en de genoemde apps hebben effect op de vakantie, dus da's eigenlijk geen optie.
Op laten sturen naar een reparatiecenter met het risico dat hetnet iets langer duurt dan twee weken, en een toestel dus de halve wereld overgestuurd moet worden is eigenlijk ook geen optie.
Leentoestel wordt in meerdere lokale vodafone vestigingen niet aangeboden, dus da's ook geen optie.
De lokale hoofdvestiging kan geen diagnose stellen, en stuurt ons -ze waren absoluut wel hulpvaardig- door naar hun vaste lokale reparateur, maar die kon er niks mee, dus reparatie ter plekke was ook geen optie.
Heeft vodafone dit eigenlijk op een of andere manier voorzien? Of betekent dit dat je -terwijl je volgens mij redelijk op safe gaat door een nagelnieuw toestel te kopen en je abo ophoogt- gewoon lekker twee weken zonder mobiel zit?