Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,316Oplossingen
  • 1,788Discussies
  • 84.2KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Kosten sms Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, Ik heb een vraagje.Ik heb alle SMS diensten geblokkeerd, ook het bellen naar 0900-nummers.Toch zit ik er €1,- over mijn abbonement heen met 4 sms.. Dus €0.25 per sms. Hoe kan dit en waarvan is di...

Teveel data Alleen-lezen Opgelost

Hallo heb in juni 2 keer gebeld en mij zou doordat ik niet op tijd email kreeg 50 euro terug gestort worden in plaats van terug ging het eraf kreeg laatst wel mail dat ik nog geld tegoed had maar hede...

geen netwerk meer Alleen-lezen Opgelost

Ik heb vandaag een nieuwe simkaart ontvangen van Ritel voor mijn nieuwe Samsung. Ze zeggen dat ze mijn nieuwe simkaart geactiveerd hebben maar deze werkt niet. Mijn oude simkaart is nu door Vodafone g...

My Vodafone - Toegang geven aan andere personen Alleen-lezen Onopgelost

In My Vodafone zit een handige functie waarmee je andere personen toegang kun geven tot je account. Om hier gebruik van te maken volg je de volgende stappen: Ga naar deze link. Ben je nog niet ingelog...

Marc door Oud Community Moderator

De Vodafone medewerkers op het forum Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal, Net als mijn voorgangers wil ik me graag voorstellen aan jullie! Ik ben sinds gisteren actief als moderator voor de afdeling Vodafone thuis. Ik ben erg enthousiast over deze nieuwe uit...

valaditie sms Alleen-lezen Onopgelost

goedendag ik heb eens een vraag., ik ben mijn simkaart kwijt en had mij nog niet aangemeld voor mijn vodafone.is het mogelijk dit op een andere manier te doen of naar een ander gsm? Alvast mijn dank.,...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen