RichardTemming

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

navigatie weg

waar is mijn navigatie gebleven ? deze is sinds de laatste updaten weg ik wil deze graag terug na fabrieks herstel is deze er weer maar dan doet mijn ttoestel automatisch de updaten en is hij weer weg hoe kan ik dit oplossen? ??!!! Dit probleem doet zich ook voor op mijn vrouw haar telefoon ook een Samsung gelaxy s3
15 Reacties 15
WeZet

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Welke navigatie app heb je het over? Er zijn er zoveel dus wees wat duidelijker
RichardTemming
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
De s3 heeft er een standaard navigatie op zitten deze heeft eenbblauwe pijl daar onder staat alleen navigatie WeZet
Verder staat er niets
WeZet

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Juist, dan heb je het over de navigatie van Google. Je hebt ergens ingesteld (of misschien staat dat standaard zo ingesteld bij een nieuwe S4) dat updates automatisch mogen worden bij gewerkt. Of je hebt een update persoonlijk toestemming gegeven om bij te werken. In jou geval gaat het dan om de update van Google Maps. Na deze update is idd de blauwe navigatiepijl verdwenen. Maar de navigatie is er wel hoor, alleen moet je die nu via Maps openen. Let wel dat er heel veel negatieve reacties zijn binnengekomen op deze update. Bevalt het jou ook niet maak dan de update ongedaan en daarmee krijg je ook het blauwe pijltje terug. Uiteraard moet je het automatische updaten dan uitschakelen.
Angel184

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Deze navigatie van maps verbruikt heel veel mb?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Angel184 ,

Dit is inderdaad waar, daarom wil je ook waarschuwen voor en teveel aan MB lading van de navigatie.
Zo zie ik al dat 50 minuten navigatie je ongeveer 225 MB kost niet echt aardig...
Google Maps kan al wel gebruik maken van offline kaarten handig dus als je geen internet eraan wilt verspillen en gewoon thuis via het Wi-Fi netwerk deze gegevens ophalen.
Angel184

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank je voor je reactie. ...ik heb nu navfree gedownload maar dat vind ik ook niet echt geweldig ... Heb je nog een andere suggestie?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Angel184 ,

Ken je misschien de volgende apps? Zo niet probeer ze eens even!
Misschien dat deze je wel beter bevallen?
Let me know ;).
Angel184

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Deze verbruiken geen mb's? Ik zal es proberen thnx 🙂
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Angel184 ,

Oh excuses hiervoor deze gebruiken ook MB's je hebt dus eigenlijk nog weinig keuze als het gaat om offline navigatie systemen. Ik zal eens even kijken of deze wel beschikbaar zijn.
Angel184

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oké ik wacht het even af dan 😉
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Angel184 ,

Zelf kom ik niet verder dan de app die je had opgenoemd namelijk, NavFree.
Deze dienst blijf geen internet gebruiken terwijl vele andere dit toch wel doen.
Daarom blijft NavFree het handigst zeker als het gaat om je internet maakt deze er geen probleem van.
Angel184

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Verder kwam ik idd ook niet. .. moet het er maar mee doen dus 🙂 Bedankt!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Angel184 ,

Geen dank hoor, als je nog enige andere vragen hebt stel ze gerust hier op het Forum!
En hopelijk is deze oplossing ook van toepassing.

(Als je en ander soort navigatie hebt gevonden die offline werkt, let me know)!
Angel184

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Komt goed! 🙂
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic