Beste
@nielskattenpoel ,
Nee dit is echt een software probleem.
Heeft u de telefoon al gecontroleerd op een software update?
Probeer nu de zelfde oplossing als die voor de clock gegeven is. Alleen dan met de google play store.
- Instellingen
- Applicatiebeheer
- Derde tabblad “Alles”
- Scroll helemaal naar onderen
- Kies Google Play Store
- Gegevens wissen onderaan
Als het goed is , is het probleem nu opgelost. af en toen komt het voor dat het probleem terug komt. Hopelijk is dit niet het geval. Mocht het probleem terug komen doe het dan nog en keer en daarna het volgende:
- Instellingen
- Applicatiebeheer
- Derde tabblad “Alles”
- Scroll helemaal naar onderen
- Kies Downloadbeheer
- Kies Aanzetten. Staat de Android downloadmanager al aan, zet deze dan een keer uit en weer aan
Het aanzetten van de Android Downloadmanager is de meest voorkomende oplossing aangezien de foutmelding van Google gapps wordt veroorzaakt door het willen downloaden en of synchroniseren van gegevens. Zoals begrijpelijk zal zijn is voor zowel het synchroniseren als downloaden een actieve downloadmanager nodig.
U kan er voor kiezen de playstore alleen via het wifi te laten bijwerken. Deze informatie kan u vinden in het algemene android topic
Deze vind je hier