koenn12

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

my vodafone probleem

mijn abonnement informatie via de app en de site staan er niet op. ik heb sinds 19-03-2012 een smart 100 abonnement met een iphone. Duurt dit even voordat ik dat kan zien of is er een probleem opgetreden? 
gr
2 Reacties 2
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
Sorry voor de late reactie, is dit probleem momenteel nog steeds aanwezig bij je?
Renevandijk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Koenn12,
 
Ik heb hetzelfde probleem. Ik ontvang geen gegevens over mijn data. Is erg lastig vind ik. En wat ik merk is dat het erg lang duurt voordat deze app de actuele stand laat zien. Ik heb ondertussen contact gehad met de klantenservice en hoop dat het snel verholpen is. 
Groet Rene
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic