AlexCailliau

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

mooie aanbieding bij verlengen die niet bestaat

Afgelopen maandag (10 maart) loop ik de Vodafone winkel in Deventer binnen.
Na een goede 20 min ben ik eindelijk aan de beurt in wat blijkt een chaotisch winkel. We kijken wat zou bij mij best passen om mijn abonnement te verlengen en een nieuwe toestel te krijgen.
10 minuten later ben ik bezig met het handtekenen van een 2 jaar RED categorie A contract (32/maand) met een iphone 5C 32GB.
Helaas doet de mederwerker een fout en pak de verkeerde telefoon, een 16 GB, en komt achter dat de telefoon niet meer op voorraad is.
Dan vervolg de enige optie voor het oplossen: het annuleren van mijn verlenging...

Te naief dat ik ben, ga ik er voor. Maar ik had eindelijk moeten zeggen dat ik had getekend en dus dat Vodafone was verplicht om te leveren wat ik voor had getekend. Dus toch wachten en wachten totdat het annuleren geregeld is en via facebook contact met Vodafone om te vertellen dat ik zou graag dat ze een extra klantvriendelijk gebaar verwacht na zo een chaos en teleurstelling... De facebook ploeg kan duidelijk niet met de verzoek en vraag dat ik de verkoop afdeling belt...
Juhuu!! Vodafone is een netwerk provider!! Iemand in dit bedrijf zou mij wel kunnen bellen toch? Nee moet ik alles zelf doen...

Ben net aan de lijn geweest met de verkoop afdeling die nog niets kan doen omdat 2 dagen later, blijkt de annulering nog niet helemaal geprocesd is.
Het wordt echt nog meer chaos... en ik heb nog geen enkele alternatieve aanbieding of excuses gekregen...

De verkoopafdeling vraag me ook om de 1201 (45ct) zelf te bellen... Jahoor, ik ga toch wat extra tijd en geld gebruiken om duidelijk van een afdeling naar een andere te gaan...
Mailen naar de klantenservice kan het blijkbaar ook niet meer.. Nou dus bij deze een openbaar bericht zodat iedereen kan lezen hoe Vodafone haar klanten behandeld...

Met de kleine hoop dat op dit manier, ik geholpen word!

PS: excuses voor de foutjes, NL is een tweede taal wat mij betreft.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
AlexCailliau
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Nou, het is me wel gelukt!
Na 3 keer bellen kon ik wel de abonnement met de aanbieding voor de telefoon krijgen.
Maar (ja er is een maar), ik werd vandaag wakker met een sms die zei dat ik mijn data tegoed bijna helemaal gebruikt had, en bleek dat het helemaal weg was (kwam ik pas achter net)...

Ff de klantenservice gebeld (fijn dat het nu gratis is, door dure abonnement) en heb wel 500MB gratis erbij gekregen om tot eind maart te kunnen.
Ook meteen mijn adres gegevens aangepast: als je dat zelf doet eind februari via my vodafone is het nogniet verwerkt eind maart.... Serieus, dat bedrijf heeft in de laatste maanden meer min punt gekregen dan in de laatste 3 jaar...
De "oplossingen" zijn gewoon ff de min punten minder maken... maar zeker geen plus punt.

Conclusie: Het kost wel wat tijd en moeite, maar ik heb voorlopig wat ik wilde. Nu ff kijken hoe het de komende 2 jaar gaat.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Alex Cailliau,

Offtopic: de annulering was nog niet verwerkt (in plaats van geprocesd).

Ontopic:
De juiste afdeling die jou verder moet helpen. Dat is Vodafone Sales. Zij behoren ervoor te zorgen dat de annulering goed verwerkt moet worden. Zodat jij bij hen een nieuwe order kunt aanvragen. Dat moet als eerste in orde worden gemaakt.
Informeer daarna naar de eerste aanbieding, die jij vermeldt. Dus met de Apple iPhone 5C met 32 GB.

Laat je niet afschepen of weg sturen. Houd de verkoop-medewerker "onder druk".
En dreig met opstappen, indien je niet goed wordt geholpen.

Het telefoonnummer van Vodafone Sales is WEL GRATIS, dus geen belemmering voor de kosten.
Telefoonnummer: 0800 - 0560 (gratis nummer)

Het is aan te bevelen om op de Vodafone website alvast op zoek te gaan naar de aanbieding die jij aanvankelijk in de winkel hebt aanvaard. Dan weet je dat Vodafone die aanbieding ook daadwerkelijk vermeldt. Dus voordat je gaat bellen met Vodafone.

Hier op het Forum kunnen wij helaas niets meer voor jou betekenen. Dit omdat het om klant-specifieke gegevens gaat. Daar kunnen wij op dit Forum verder niet bij behulpzaam zijn. Ook de Moderators van dit Vodafone Forum niet. En ook de onafhankelijke Forum-leden niet.

Hopelijk krijg je nu wel een behulpzame, hardwerkende Vodafone Sales medewerker aan de lijn.

Succes !

Netwerker
AlexCailliau
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Afgelopen dinsdag voor de 2de keer de sales line gebeld...
de annulering was nog niet goed verwerkt en men vertelde dat het zou "vandaag of morgen" (dus dinsdag of woensdag) verwerkt worden.
Dus vandaag poging 3...

Alleen door dit zou vodafone excuses en een redelijke aanbieding moeten doen...
BrunoSchulz

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Veel sterkte gewenst! Ik weet hoe het is. Bij mij deed Vodafone weken (!) over het annuleren van een onjuiste bestelling en het steeds maar weer bellen naar de klantenservice leverde vooral frustratie op. Bijzonder slechte service. Uiteindelijk ook geen enkele vorm van genoegdoening gekregen. Zelfs geen excuses.
AlexCailliau
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Nou, het is me wel gelukt!
Na 3 keer bellen kon ik wel de abonnement met de aanbieding voor de telefoon krijgen.
Maar (ja er is een maar), ik werd vandaag wakker met een sms die zei dat ik mijn data tegoed bijna helemaal gebruikt had, en bleek dat het helemaal weg was (kwam ik pas achter net)...

Ff de klantenservice gebeld (fijn dat het nu gratis is, door dure abonnement) en heb wel 500MB gratis erbij gekregen om tot eind maart te kunnen.
Ook meteen mijn adres gegevens aangepast: als je dat zelf doet eind februari via my vodafone is het nogniet verwerkt eind maart.... Serieus, dat bedrijf heeft in de laatste maanden meer min punt gekregen dan in de laatste 3 jaar...
De "oplossingen" zijn gewoon ff de min punten minder maken... maar zeker geen plus punt.

Conclusie: Het kost wel wat tijd en moeite, maar ik heb voorlopig wat ik wilde. Nu ff kijken hoe het de komende 2 jaar gaat.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic