LaurensHesselin

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb vanaf 1 aug een abonnement, maar de simkaart reageert niet

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @LaurensHesseling 
Welkom op de Vodafone Community. 

Wat leuk dat je voor een abonnement bij Vodafone hebt gekozen. Nu is het natuurlijk wel zaak dat deze in de lucht is. Heb je toevallig al een kijkje genomen in My Vodafone of daar de simkaart actief staat? Op deze pagina vind je meer informatie over het activeren van je simkaart. Kom je er niet uit? Dan kun je altijd onze klantenservice bellen zoals @Energieboy al aangeeft, maar ik help je via deze weg ook graag. Wil je dan jouw Community profiel aanvullen met je gegevens en het simkaartnummer vermelden bij de vraag naar je Ziggo klantnummer? 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @LaurensHesseling 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Beetje lastig voor ons als klanten onder elkaar om je daar mee te helpen. Nu komen er wel mensen van Vodafone hier online maar ik denk dat je het snelst klaar bent door de klantenservice te bellen, of online een chat te starten. Ze kunnen dan even met. je mee kijken of de SIMkaart wel geactiveerd is. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @LaurensHesseling 
Welkom op de Vodafone Community. 

Wat leuk dat je voor een abonnement bij Vodafone hebt gekozen. Nu is het natuurlijk wel zaak dat deze in de lucht is. Heb je toevallig al een kijkje genomen in My Vodafone of daar de simkaart actief staat? Op deze pagina vind je meer informatie over het activeren van je simkaart. Kom je er niet uit? Dan kun je altijd onze klantenservice bellen zoals @Energieboy al aangeeft, maar ik help je via deze weg ook graag. Wil je dan jouw Community profiel aanvullen met je gegevens en het simkaartnummer vermelden bij de vraag naar je Ziggo klantnummer? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic