Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,193Oplossingen
  • 1,618Discussies
  • 75.9KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Email Herkennen Alleen-lezen Onopgelost

Ik kom op veel sites maar als ik lid wil worden loopt het mis want mijn email adres bestaat volgens hun niet bv twitter

Traxid55 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Htc Desire Abbonement Info Alleen-lezen Onopgelost

HalloIk ga een dezer dagen een HTC Desire Brown bestellen met abbonement bel+sms+web 1ste jaar voor 17.50. Nou is mijn vraag, er staat bij het abbonement datalimiet 1 GB. Ik neem aan dat dat geld voor...

Streamen Met Htc(Smart) Alleen-lezen Onopgelost

Goedemiddag allen,Ik heb een HTC Smart waar ik youtubefilmpjes mee wil bekijken maar dit wil tot op heden niet lukken.Ik heb een zorgeloos Internetabonnement en een 3G (UTMS)verbinding dus dit zou in ...

bvanvarik door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoge Kosten - Foute Instelling? Alleen-lezen Onopgelost

Mijn zoon heeft een BlackBerry met vodafone bel+sms+web en Blackberry abonnement.Z'n 1 Gb datategoed wordt nauwelijks verbruikt maar z'n 22,50 is binnen twee weken op. Hij belt nauwelijks en twittert ...

Bertjuh door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Website My.vodafone Bekijken Op Je Mobiel Alleen-lezen Onopgelost

Op http://my.vodafone.nl kan ik snel kijken naar mijn tegoed, ik kan Blox-en aan- en uitzetten en ik kan mijn rekeningen inzien.Nu vroeg ik mij af of er ook een mobiele versie van deze site is? Ik heb...

Bikkel door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Service Niet Beschikbaar Alleen-lezen Onopgelost

Hallo. Als ik op mijn mobiel op internet wil gaan, staat er service niet beschikbaar. Ik heb alle stappen al gevolgd maar hij doet het nog steeds niet. Ik heb een samsung star. Hoe moet het nu? M.V.G....

wallie door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone Voip Pakket En Skype Euro Bellen Alleen-lezen Onopgelost

Geachte heer of mevrouw,Ik ben van plan om een Vodafone abonnement te nemen samen met de galaxy S. Deze kost 25 euro per maand incl 1GB internet. Nu vroeg ik mij af: er is ook een pakket waarmee ik Vo...

Email Herkenen Alleen-lezen Onopgelost

Ik kom op veel sides maar als ik lid wil worden loopt het mis want mijn email word niet herkend.hoe kan dat'wie kan mij helpen?

Traxid55 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ik Ben In Gesprek, Maar Ik Bel Helemaal Niet ! Alleen-lezen Onopgelost

Dag allen! Sinds 2 dagen ben ik volgens anderen "continue in gesprek", hoewel ik helemaal niet bel met mijn telefoon ! Ik kan wel zelf met mijn 06 bellen, een sms versturen en ontvangen, maar anderen ...

FJH door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ervaring Samsung Omnia Qwerty B7610 Alleen-lezen Onopgelost

LS, Ik heb sinds maart de Samsung Omnia Querty (b7610) met 8G msd kaartje. Ik probeer vanaf het begin zoveel mogelijk gelijk op mijn pc te zetten (terwijl dit niet echt nodig is)Maar nou loopt de tele...

Iphone 4 Alleen-lezen Onopgelost

Ik zou graag willen weten wanneer de Iphone 4 nou eindelijk bij Vodafone komt ik ben vorige week naar de Vodafone winkel geweest en ze hebben me daar op de reserverings lijst gezet maar ze konden niet...

riktoch door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Los Blackberry Toestel Gekocht(Heb Al Een Vodafone Abbo) Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een Blackberry Curve los gekocht. Nu had ik al een Abbonoment van Vodafone voor mijn oude Samsung Jet. Natuurlijk wil ik nu graag gaan pingen&internetten, hoe heet het pakket dat ik erbij moet ...

Jesse door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone Dongel Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil heel graag van andere forumleden weten wat hun ervaring is met de Vodafone Dongel VMC Lite V3.2.2.182.Mijn ervaring is nml niet zo geweldig ,de beloofde snelheid klopt volgens mij niet ,ik moet...

cameijer door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen Gratis Sms Tegoed. Pagina Niet Gevonden! Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Mijn naam is angela en heb voor 2,5 weken terug een sim kaart opgehaald van vodafone.Ik ben overgestapt van hi naar vodafone i.v.m de blox. Maar nu kan ik mijn gratis xtra €5 euro prepaid tegoed...

Htc Desire Hd & Desire Z Alleen-lezen Onopgelost

Goede middag, Ik kan vanaf nu mijn abonnement verlengen, graag wil ik weten of deze toestel binnekort verkrijgbaar zijn. Hier zit ik namelijk op te wachten  Alvast bedankt voor 't antwoorden!

Blox Internet Alleen-lezen Onopgelost

dag,ik wil graag onbeperkt internet op mijn mobiel maar ik snap niet helemaal hoe blox werkter staat dat je het aan moet zetten maar betekend dat dat je elke maand 10 euro moet opwarderenen dat er dan...

l0dewijkk door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung Galaxy Apollo Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik heb sinds kort een SGA en moet zeggen dat ik zeer tevreden hier over ben. Nadeel vind ik het programma (Samsung kies) die niet eens communiceert met mijn mobiel. Mij luk het niet in Windows ...

toppop door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodaphone Prepaid Mobiel For Windows 7 Alleen-lezen Onopgelost

Hello,I have a Vodaphone Prepaid Mobiel op je laptop USB-modemstick. Does anyone know how I can use this on my computer with Windows 7? Is there software or an update that I have to download?Many than...

ChrisR door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung Galaxy Apollo Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik heb sinds kort een SGA en moet zeggen dat ik zeer tevreden hier over ben. Nadeel vind ik het programma (Samsung kies) die niet eens communiceert met mijn mobiel. Mij luk het niet in Windows ...

toppop door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Installatie Vmc Lite En Windows 7 Alleen-lezen Onopgelost

Wanneer ik probeer om VMC Lite 9.3.3.10523 onder Windows 7 probeer te installeren, stopt de installatie na het uitpakken van bestanden met de foutmelding Could not access VBScript run time for custom ...

wilb door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen