Y.Beuningen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

mijn spellen laden niet meer

Hallo sinds ik mijn abonnement heb veranderd is mijn internet enz bagger. Mijn spellen lopen niet. 

Kan me niet via een spel aanmelden bij face book. 

Waardeloos . 

Ze komen hun beloftes niet na . 

WAT HEB IK SPIJT DAT IK NIET BEN OVER GESTAPT. ?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12304Posts
  • 3562Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @Y.Beuningen 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het is natuurlijk altijd vervelend dat iets niet werkt. Maar om nu gelijk zo te reageren, dat is wel jammer. Heb je al je mobiel eens helemaal uitgezet en opnieuw opgestart? Of heb je je simkaart bij iemand anders in z’n mobiel gestoken om te kijken of die het daarin wel goed doet (en test dan een ander z’n simkaart in je eigen telefoon). Probeer eens te kijken of je APN gegevens nog goed staat: https://forum.vodafone.nl/buitenland-6/instellingen-mobiele-data-in-het-buitenland-roaming-299774 (hier staat ook info voor in het buitenland, dat is niet zo belangrijk. lees aub de APN info en kijk of deze goed staat)

Controleer ook even of je mobiel netwerk goed staat bij je instellingen en doe ook even een netwerk controle, misschien was Vodafone wel bezig of hadden ze een storing? Zie hier:  https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml?coverage=true&tab=work-map

En als dat niet lukt dan kan je altijd nog even de klantenservice vragen om je nummer een reset te geven in het netwerk en dan kijken of dat goed gaat. En je zou eventueel langs een Vodafone winkel kunnen gaan en daar helpen ze je ook graag verder. Maar niet gelijk boos reageren aub, dat is echt niet nodig want er is altijd wel een oplossing. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12304Posts
  • 3562Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @Y.Beuningen 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het is natuurlijk altijd vervelend dat iets niet werkt. Maar om nu gelijk zo te reageren, dat is wel jammer. Heb je al je mobiel eens helemaal uitgezet en opnieuw opgestart? Of heb je je simkaart bij iemand anders in z’n mobiel gestoken om te kijken of die het daarin wel goed doet (en test dan een ander z’n simkaart in je eigen telefoon). Probeer eens te kijken of je APN gegevens nog goed staat: https://forum.vodafone.nl/buitenland-6/instellingen-mobiele-data-in-het-buitenland-roaming-299774 (hier staat ook info voor in het buitenland, dat is niet zo belangrijk. lees aub de APN info en kijk of deze goed staat)

Controleer ook even of je mobiel netwerk goed staat bij je instellingen en doe ook even een netwerk controle, misschien was Vodafone wel bezig of hadden ze een storing? Zie hier:  https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml?coverage=true&tab=work-map

En als dat niet lukt dan kan je altijd nog even de klantenservice vragen om je nummer een reset te geven in het netwerk en dan kijken of dat goed gaat. En je zou eventueel langs een Vodafone winkel kunnen gaan en daar helpen ze je ook graag verder. Maar niet gelijk boos reageren aub, dat is echt niet nodig want er is altijd wel een oplossing. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Is het probleem inmiddels verholpen @Y.Beuningen?
Lag het aan een bepaalde instelling? Of heb je het kunnen verhelpen met het toestel opnieuw op te starten? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic