Nienke-NK

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

melding aanbevolen apps ophalen

Hallo,

In mijn meldingen venster heb ik een melding die niet weg wil. Ook niet wanneer ik meldingen uitschakel. Het gaat om de onderste melding van de foto.

 

Wanneer ik er op tik, is hij aan het laden. Daarna verdwijnt het scherm, ik klik dan nergens op. In mijn "geopende apps" kan ik alleen de tekst van dat scherm lezen, omdat het heel snel weer verdwijnt. 

Hij haalt dus geen apps op, laat niks zien, maar de melding gaat niet weg. Iemand die een tip heeft?

 

Groetjes Nienke

(Samsung S20+)

45 Reacties 45
Marijn11

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Held! Het is gelukt. Je krijgt een biertje van me!

Plettenberg

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Werkt idd! Top! 

Shewolf

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Helaas werkt bij mij niet

Shewolf

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Lycke Vodafone wrote:

Hey all. 

Wij staan in deze ook een beetje voor een raadsel. Hebben jullie de mogelijkheid om bij instellingen - apps/ applicaties de desbetreffende app op te zoeken en deze uit te schakelen?
En @NaPlu , heb jij het inmiddels weer gehad en nog contact met Samsung gehad hierover? 

Ik kan de app niet uitschakelen.

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes
ginoferri wrote:

Sinds vorige week de Galaxy S20+, melding is weg te krijgen door de My Vodafone app te verwijderen en vervolgens te klikken op de melding. Dan zal de My Vodafone app weer geïnstalleerd worden en zal de melding permanent verdwijnen 🙂

Hey @Shewolf  heb je bovenstaande geprobeerd? Het gaat dus niet om het uitschakelen van de app, maar het verwijderen. 

Shewolf

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja,dat heb ik gedaan maar was niet afdoende 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic