Nienke-NK

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

melding aanbevolen apps ophalen

Hallo,

In mijn meldingen venster heb ik een melding die niet weg wil. Ook niet wanneer ik meldingen uitschakel. Het gaat om de onderste melding van de foto.

 

Wanneer ik er op tik, is hij aan het laden. Daarna verdwijnt het scherm, ik klik dan nergens op. In mijn "geopende apps" kan ik alleen de tekst van dat scherm lezen, omdat het heel snel weer verdwijnt. 

Hij haalt dus geen apps op, laat niks zien, maar de melding gaat niet weg. Iemand die een tip heeft?

 

Groetjes Nienke

(Samsung S20+)

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
ginoferri

Ontdekker
  • 1Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Sinds vorige week de Galaxy S20+, melding is weg te krijgen door de My Vodafone app te verwijderen en vervolgens te klikken op de melding. Dan zal de My Vodafone app weer geïnstalleerd worden en zal de melding permanent verdwijnen 🙂

Bekijk in context

45 Reacties 45
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Nienke-NK 

Kun je de melding eens ingedrukt houden? Vervolgens zie je dat er een ander scherm komt. Hier kun je aangeven of je de melding wilt ontvangen of juist niet. Hier heb je dan ook de optie om de melding uit te zetten.
Laat je weten of het gelukt is? 

Nienke-NK
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb dit uitgezet, maar de melding blijft bovenin staan.

En hier kan ik helaas niks wijzigen.

 

De melding blijft tot nu toe in beeld. Kan hem wel uitstellen, maar dat helpt natuurlijk niet. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat is apart @Nienke-NK.
Krijg je deze melding ook als je het toestel opnieuw opstart? 

Nienke-NK
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ja, dan blijft de melding staan. Ook nadat ik de meldingen uit heb gezet.

Bowievw

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik heb hier ook last van, exact hetzelfde.. hoor het graag als iemand weet hoe het weg gaat

hrj

Gedreven Meedenker
  • 71Posts
  • 6Oplossingen
  • 16Likes

De app zal je waarschijnlijk niet kunnen verwijderen maar uitzetten zou toch wel mogelijk moeten zijn.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Kun je het toestel eens terug zetten naar fabrieksinstellingen @Nienke-NK. Maak wel eerst een back up van je foto's,  video's en apps.

Nienke-NK
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb eergisteravond, zoals wel vaker, de melding uitgeschakeld voor een aantal uren. De melding is nog niet teruggekomen, dus ik ook dat het klaar is.

Ik weer niet wat ik heb gedaan, maar het is wel weg,

Energieboy
Expert
Expert
  • 12293Posts
  • 3561Oplossingen
  • 3205Likes

Laten we dan maar hopen dat die weg blijft @Nienke-NK 
Mocht het toch weer terug komen, trek hier weer aan de bel!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat is fijn om te horen @Nienke-NK 

Nienke-NK
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Een dagen geleden was de melding er weer, nu weer weg.

Ik blijf het gek vinden...

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3613Posts
  • 1100Oplossingen
  • 1187Likes

Dat is zeker frapant @Nienke-NK! Fingers crossed dat de melding nu definitief weg is en blijft. Zo niet, dan weet je ons hier te vinden! We helpen je graag. 

Katara123

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

ik heb precies hetzelfde! Echt heel irritant. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 12293Posts
  • 3561Oplossingen
  • 3205Likes
Katara123 wrote:

ik heb precies hetzelfde! Echt heel irritant. 

Hmm, misschien is het dan toch iets voor Vodafone om hier naar te kijken?
Denk dat @Cecilia Vodafone deze info misschien wel op een goede afdeling kan plaatsen en vragen wat hier aan de hand is? Want het is toch opvallend dat nu 2 mensen hier al last van hebben 

Katara123

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik begreep van Samsung dat dit een vaker voorkomend probleem is.

Curfske94

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

 

Is er al een oplossing voor dit probleem?

Bij mij blijft de melding ook terugkomen.

 

KH86

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ook hier dezelfde problemen, tot nu toe lijkt niks te werken

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3613Posts
  • 1100Oplossingen
  • 1187Likes

Hi all!
Wat apart dat jullie allemaal deze melding blijven zien. In één van de eerdere berichten vroeg mijn collega Steven het volgende. Hebben jullie onderstaande toevallig nog geprobeerd? 
 

Steven wrote:

Kun je het toestel eens terug zetten naar fabrieksinstellingen @Nienke-NK. Maak wel eerst een back up van je foto's,  video's en apps.

 

Christiaan74

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik ervaar ook dezelfde problemen. De melding blijft terugkomen, wat ik ook doe. Ik snap ook niet waarom ik de melding niet mag uitschakelen (optie is uitgeschakeld)

Terugzetten naar fabrieksinstelling vind ik wel wat rigoureus, dus als iemand andere tips heeft hoor ik dat graag.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic