Fonzie1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

mbs die over zijn meenemen naar de volgende maand

Waarom kan je de overgebleven data niet meenemen naar de volgende maand?  Je hebt er tenslotte  voor betaald. Ik snap wel dat dit niet onbeperkt  kan. Maar een maand meenemen moet toch kunnen.  Zeker als je een kleine databundel hebt is dit handig.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Fonzie1 
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone. 

Je kent het wel: Waarom niet? Daarom niet!
Ja, dat is eigenlijk alles wat ik erop kan zeggen als klanten onder elkaar.

Vodafone heeft daarvoor nu eenmaal niet voor gekozen. Net zoals veel andere providers, of tussen bedrijven die mobiele abonnementen verkopen. Net zoals Vodafone er niet voor kiest om onbeperkt data aan te bieden. Waarom niet? Ja, dat blijft ook een goede vraag 

Neem ook Ziggo en combineer, dan krijg je dubbele data bij Vodafone en korting op je abonnement. Als je die al hebt dan heb je toch al wat extra gehad en dat is best een leuke combi aanbieding. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Fonzie1 
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone. 

Je kent het wel: Waarom niet? Daarom niet!
Ja, dat is eigenlijk alles wat ik erop kan zeggen als klanten onder elkaar.

Vodafone heeft daarvoor nu eenmaal niet voor gekozen. Net zoals veel andere providers, of tussen bedrijven die mobiele abonnementen verkopen. Net zoals Vodafone er niet voor kiest om onbeperkt data aan te bieden. Waarom niet? Ja, dat blijft ook een goede vraag 

Neem ook Ziggo en combineer, dan krijg je dubbele data bij Vodafone en korting op je abonnement. Als je die al hebt dan heb je toch al wat extra gehad en dat is best een leuke combi aanbieding. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je hier nog vragen over @Fonzie1?
Het is inderdaad niet mogelijk om je data mee te nemen naar de volgende maand.
Ik zal het intern aankaarten dat er vraag naar is. Mocht het aangepast worden, dan lees je dit terug op onze website.

 

Groet,

Steven

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic