De gratis extra 5GB niet op mijn account bijgekomen
Opgelost! Ga naar oplossing.
Inmiddels zijn de bundels aangepast overal @Energieboy @Theo J
Hoi @Theo J
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Gaat het hier over een prepaid tegoed?
Ik heb even op de site gekeken maar zie geen 10GB met gratis 5GB. Waar heb je de informatie wel, heb je een mail aanbieding gehad of ergens anders iets gevonden?
Ik heb op deze pagina bekeken:
https://www.vodafone.nl/abonnement/prepaid
Hi nee het gaat om extra mb als je bundel op is
Hier geeft de aankoop aan 10 + 5 gig extra
Maar alleen de 10 gig staat nu bij het tegoed
Ik kan alleen deze vinden:
https://sim.vodafone.nl/prepaid/details/26246
Je krijgt 5,- euro extra als je je registreert. Maar 5GB extra als je bundel op is, die begrijp ik niet helemaal.
Heeft niets met pre pay te maken
Ik heb een red abonnement en je kan als je door je bundel bent extra mb s bij kopen
De aktie die nu loopt is 10g + 5 G extra
5 G extra dus niet gekregen.
Kijk, fijn dat je nu even duidelijk maakt dat het om een abonnement gaat, daar heb ik iets meer aan.
Ik heb me suf lopen zoeken naar wat je nu bedoelde en het verhaal van je andere geopende topic. En nu heb ik het gevonden. Op de website staat dat deze actie er niet meer is en daarom denk ik dat deze na eind september is afgelopen. Maar zoals ik al schreef, ben ik eens verder gaan zoeken en nu kwam ik via My Vodafone app, deze actie nog wel tegen. (Dus in vervolg graag wel even alle informatie verstrekken, dat maakt het wat makkelijker).
Hierbij zal ik dan ook een voorbeeld mee sturen zodat de medewerkers van Vodafone kunnen zien dat er iets mis gaat met de informatie op de site en in de app. Als jij nu bij je profielinstellingen je gegevens wil invullen, dan kan iemand van Vodafone met je mee kijken en desgewenst aanpassen / oplossen. Dit zullen ze morgen doen, dan zijn ze hier weer online. Ga dan in de tussentijd niet naar andere klantenservice plekken, want anders dan werkt straks iedereen aan je vraag en dat is ook niet de bedoeling. Dus vul hier bij profielinstellingen alles in en dan komt het, denk ik, wel goed.
Voor Vodafone:
Willen jullie dit bekijken en de klant helpen?!
Dit staat er in de My Vodafone app:
Dit staat er op de website:
Hoi @Theo J en @Energieboy,
Ik ben gelijk even met jullie mee gaan kijken. De actie voor de gratis extra data bij de data BloX, liep tot 30 september. Of deze actie nog verlengt gaat worden, durf ik niet te zeggen. Daar is niks over bekend. Zo te zien is de website al aangepast. Waarschijnlijk zal de app ook aangepast gaan worden. Ik zal het in ieder geval gelijk intern aankaarten. Dank jullie wel voor jullie oplettendheid. Namens Vodafone mijn excuses voor het ongemak!
@Theo J kun je voor mij je profiel aanvullen en mij een seintje geven als je dit gedaan hebt? Dan kijk ik met je mee of ik hierin nog iets kan betekenen voor je.
Inmiddels zijn de bundels aangepast overal @Energieboy @Theo J
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.