thi

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

lucky kraslot

Aantal dagen geleden heb ik van jullie een kraslot ontvangen. Toen ik die kraslot opende zag ik dat ik een Ipad won.
Maar ik kreeg een tweede bericht daarin stond dat ik een voucher voor 2e gratis festival kaartjes heb gekregen.
is dat misschien een foutje?

Groetjes Thi
28 Reacties 28
paulsmid

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik zou vrijdag gebeld of getwittert worden echter hoor ik niks en op berichtten wordt niet geantwoord helaas.
Ik heb ook nog niks ontvangen via mail of sms
twitter contact was met mm en lw
Laatste bericht was drie dagen geleden
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Heb je al even en tweet teruggestuurd met en link naar de tweet waar het opeens bleef? Misschien dat je perongeluk over het hoofd wordt gezien door het systeem paulsmid.

We horen het graag van je terug.
paulsmid

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb nu al 10 tweets verstuurd naar jullie vanaf donderdag.Helaas geen antword en wat bedoelt u met link naar tweet?ben niet zo bekent met twitter dat ik dat weet helaas.

https://twitter.com/vodafoneNL/status/600263161313361920

zoiets als dit?
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
paulsmid

Ik raad je wel aan om het bij één reactie te houden. Als je telkens reminders blijft sturen kom je steeds weer onderaan de wachtrij te staan. Ik heb mijn collega's nu op je Tweets geattendeerd dus je zult nog een reactie ontvangen, maar ik raad je wel aan om hier in het vervolg rekening mee te houden.
paulsmid

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Maartje
Hartelijk dank ik heb inmiddels bericht gehad via twitter.
Ik wil niet vervelend overkomen maar ik heb in 40 jaar nog nooit de hoofdprijs gewonnen.Het enigste wat ik mij kan herinneren wat ik ooit gewonnen heb is een gratis knipbeurt bij de kapper hier.
Maar dat terzijde.Ik zocht een geruststelling hier over en die heb ik gekregen waarvoor dank.Tis immers geen knipbeurt maar de hoofdprijs.Ik hoop gauw te horen van jullie en Maartje nogmaals dank.
Mvg Paul
paulsmid

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
net gebeld door een erg vriendelijke mevrouw(eerlijk is eerlijk)Die de vervelende taak had om mij volgende te vertelen.
Helaas behoorde ik tot een groepje mensen die een verkeerde pagina in beeld kregen.
Maar ter compensatie konden ze me
! een maand napster radio geven(nog nooit van gehoord)
2 een voucher voor 2e persoon gratis evenement(dichts bijzijnde is minimaal 1.5 uur rijden)
3 30 min gratis bellen

Tjsa moet eerlijk zijn voel me nu wel een beetje vern***t.
Ik heb dit ook duidelijk aan de aardige mevrouw doorgegeven.Je denkt iets moois te winnen en je krijgt dit.
Heb maar voor optie 3 gekozen das in iedergeval iets waar ik iets aan heb maar om nou te zeggen joepie ik heb iets gewonnen neuh dat niet.
Ik ben van mening dat dit niet erg netjes door vodafone is opgelost.Ter compensatie had er wel iets beters tegen over mogen staan dan dit.
Optie 1 en 3 kosten niks voor vodafone en optie 2 zal ook drolaria zijn.
Ik hoop dat er toch nog eens goed achter de ooren wordt gekrapt en er toch een wat betere compensatie uitkomt dan deze afdankertjes.Op mijn werk worden fouten naar klanten omhoog opgelost en niet omlaag zoals hier het geval is.
Misschien hoor ik nog wat weer van jullie over een iets betere compensatie.
Mvg Paul
Anonymous
Niet van toepassing
Hey paulsmid

Kan me goed voorstellen hoe je voelt!
Het is inderdaad netjes dat ze contact hebben opgenomen, maar kan me ook voorstellen dat dit tegenover de hoofdprijs tegenvalt.
Wat je kunt doen is het feedback formulier invullen op de website zodat het in ieder geval kenbaar wordt.

Groetjes Stevied86
kimvanhoof3

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hallo, ik heb nog onderhand al een maand geleden mezelf geregistreeerd voor de lente actie en opgewaardeert maar nog steeds heb ik geen kraslot gekregen !! kunnen jullie daar wat aan doen??? mvg, kim
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Kim,

Ik raad je aan om hiervoor contact opp te nemen met de klantenservice. Zij kunnen jouw hier mee verder helpen.
Vanuit hier kan ik helaas niks voor je betekenen omdat ik vanuit hier niet in de systemen van Vodafone kan en hier worden tevens geen privacy gevoelige gegevens gedeeld.

Groetjes Steven
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic