thi

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

lucky kraslot

Aantal dagen geleden heb ik van jullie een kraslot ontvangen. Toen ik die kraslot opende zag ik dat ik een Ipad won.
Maar ik kreeg een tweede bericht daarin stond dat ik een voucher voor 2e gratis festival kaartjes heb gekregen.
is dat misschien een foutje?

Groetjes Thi
28 Reacties 28
Evertjoure

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,

Ik kreeg gisteren de volgende mail:
http://i.imgur.com/icx1Jz6.png

Ik heb daar vervolgens de links gevolgd en mijn beltegoed opgewaardeerd. Echter heb ik daarna geen kraskaart ontvangen. Nou begon ik me af te vragen of deze mail wel legitiem is aangezien ik er niks over kon vinden via google.

Is dit een phising mail of een werkelijke actie van Vodafone, en als het een actie van Vodafone is, waarom heb ik nog geen kraskaart ontvangen?

Evert
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
Goedemiddag Evertjoure,

De actie die je hebt ontvangen is een actie vanuit Vodafone 🙂
Voordat je het kraslot ontvangt kan enkele werkdagen duren, zie de onderstaande link over de actie 🙂
http://luckylente.actie-vodafone.nl/springlottery/?s=001&tid=2f364ec7-68a7-43c8-b523-5eac30d2a0e9

Groetjes ,
daims
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Evertjoure

Goed dat je het even navraagt, maar de actie is inderdaad echt van ons! 😄
Anonymous
Niet van toepassing
Hey thi,

Hoe heb je het kraslot gekregen?
Ik raad je aan om even een printscreen te maken van dat je de iPad gewonnen hebt en deze terug te mailen of terug te sturen met de uitleg daarbij dat je de iPad hebt gewonnen.

Groetjes stevied86
thi
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hey steven

Ik heb me kraslot gekregen via SMS, als je hem eenmaal geopend heb kan je hem niet meer zien.
Maar ik heb wel de link van de kraslot.

Groetjes Thi

Anonymous
Niet van toepassing
Van welke afzender komt dit bericht. Als het echt van Vodafone is kun je contact opnemen met de klantenservice. Maar om eerlijk te zijn vraag ik me af of Vodafone dit verstuurd.

Groetjes stevied86
Mad_Mike7

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde gisteravond meegemaakt.

Kreeg de kraslot link per SMS op m'n telefoon.
Open de link, waarna ik vervolgens te zien kreeg dat ik een IPad Air ter waarde van veel geld ofzo had gewonnen...
Wilde er voor de zekerheid nog een printscreen/foto van maken maar was ervan overtuigd dat ik hem echt had gewonnen. En heb dit dus helaas niet gedaan...

Vervolgens heb in totaal 3 SMS'jes gekregen waarin stond dat mijn prijs 100MB was.

Als ik de link opnieuw open om m'n prijs te checken krijg ik de melding dat mijn kraskaart al is gebruikt en mijn cadeau al onderweg is.
RoKon

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,

ik heb gisteren ook hetzelfde meegemaakt. Na het openen van het kraslot (via het SMS'je ontvangen van Vodafone), kreeg ik de melding dat ik een IPad Air twv veel geld gewonnen heb. Mooi, eindelijk eens een hoofdprijs gewonnen....

Gelukkig heb ik wel een screenshot gemaakt (als bewijs), want inderdaad bij het heropenen van de betreffende link krijg je de melding dat de prijs naar je onderweg is. Mooi, ik houd de brievenbus in de gaten.

1 minuut later kreeg ik nog een SMS-je dat ik vanuit de Lucky Lente aktie 20 gratis SMS'jes ontvangen heb, maar dat was de troostprijs.

Ik ga ervanuit dat ik toch een Ipad Air zal ontvangen binnenkort......Man Vrolijk
(toch?)
Anonymous
Niet van toepassing
Ik ben het eens gaan uitzoeken wat het inhield.
Het is inderdaad een actie van Vodafone. Ik raad jullie aan om hier anders contact voor op te nemen met de klantenservice afdeling prepaid. Zij zullen hier meer over weten.

Groetjes stevied86
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Klopt! Meer info en de voorwaarden vind je hier
eli1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hallo

ik heb mijn mobiel opgewardeerd en heb meegedaan aan de kraslot er kwam uit dat ik oordopjes had gewonnen van beats by dre en ik kreeg een sms toegestuurd met daarin 100 mb internet dit klopt natuurlijk niet.

ik hoop dat jullie dit snel oplossen


mvg eli
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
thi RoKon Mad_Mike7

Kunnen jullie bij uitzondering via een privébericht even wat persoonlijke gegevens sturen? We willen dit toch wat verder uitzoeken.

Je kunt deze toesturen aan mij. Ik hoor graag je naam, volledige adres, geboorte datum en klantnummer.

Alvast bedankt!
paulsmid

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb dus hetzelfde bericht gehad heb dus ook een ipad air gewonnen.Gelukkig heb ik er een foto van genomen.Ik heb via twitter contact gehad echter is het nu stil.Zou vandaag gebeld worden echter helaas geen telefoontje gehad.
Der zijn nu dus 4 mensen die een ipad gewonnen hebben echter worden er twee verloot volgens site.contact gehad met klanten service echter wordt mij daar verteld dat ik maar even twee weken moet wachten en dan maar eens een keer weer bellen.ik win nooit wat en zou dus graag even wat meer zekerheid willen hebben dat wat ik nu lees.twitter reageerd ook al helaas niet meer.kan iemand mij bellen en mij uitleggen over hoe en wat?
paulsmid

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb mee gedaan met deze actie.en was de winnaar van een ipad air twv veel geld.Ik heb gelukkig hier een foto van.Het rare is echter dat ik direct erna 3 smsjes kreeg dat ik 2.5 beltegoed gewonnen had.Ik snap er nu dus niks van.Ik heb via twitter contact gehad hier over .Heb de foto getwitterd en via dm mijn 06 gegeven.Ik zou vrijdag er meer over horen.
Echter zie ik hier op het forum dat er nu al 4 een ipad air gewonnen hebben en dat terwijl er maar 2 te winnen zijn.
Klantenservice meld erg droogjes dat ik over een weekje of twee maar eens weer moest bellen als ik niks had.
Ik zou graag even wat meer vastigheid willen hebben dan dit.Kan iemand mij bellen ofzo over hoe en wat?
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Maartje of Annabelle,

Zou een van jullie dit bericht willen verplaatsen naar het juiste bericht omdat hier al topic over is.

Groetjes stevied86
paulsmid

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
http://forum.vodafone.nl/t5/Prepaid/lucky-kraslot/m-p/244425/highlight/true#M3768

bedoel je deze?vond niet echt duidelijk dat er meerdere winnaars waren van ipad.inc mij 4 winnaars en dat terwijl er maar 2 worden verloot.
Anonymous
Niet van toepassing
Jup dat is m 🙂
paulsmid

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
oke als de mod wil dat het daar verdre gaat mag ze dit sluiten ben wel benieuwd naar uitkomst
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Paulsmid, heb je inmiddels al een reactie ontvangen van onze collega's via Twitter?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic