belrcs

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

lte op galaxy mega i9205

Hallo ik een galaxy mega i9205 maar krijg geen lte als er een kaartje van kpn in zit wekrt het wel hoe kan dit.
4 Reacties 4
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @belrcs,

Om gebruik te kunnen maken van 4G heb je onder andere een geschikte telefoon en abonnement nodig. Meer informatie hierover vind je op http://vodafone.nl/4g. Wanneer je telefoon niet in deze lijst voorkomt kan het tóch zijn dat je 4G ontvangt. We kunnen het alleen niet ondersteunen wanneer je problemen ondervindt. Ik raad je aan om via My Vodafone te controleren of bij je Vodafone nummer wel een 4G toevoeging zit (bij Vodafone Red is deze standaard inbegrepen). Voor sommige abonnementen kun je het ook direct aansluiten via je My Vodafone.
belrcs
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een red abonnement en het toestel is wel geschikt voor lte zo als ik al zij met een kpn kaart staat er in de netwerk modus wel lte maar als ik vodafone kaart er in doe
Niet dus zeg het maar
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Het toestel moet ook geschikt zijn voor ons 4G netwerk. Waarschijnlijk is dit dan bij jouw toestel niet het geval :(. Het toestel staat ook niet in de lijst van toestellen die geschikt zijn voor ons 4G netwerk.
belrcs
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
de note 3 staat ook niet inde lijst maar werkt wel ze hebben de zelfde banden voor lte ontvangst,
blijf het daarom wel vreemd vinden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic