mirjamk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

lg optimus 2x speed

hoi allemaal,
 
Mijn LG is nu voor de 4e x kapot!
geen verbinding,uit en aan uit zichzelf,ineens grote pictogrammen......heel vervelend.
Nou doet hij dus sinds vorige week maandag niks meer(net terug van rep.)
Nou willen ze dus een toestelswap gaan doen.Ik vraag me eigen wel af waarom dit zolang moet duren ik wacht nu dus al 8 dagen en iedere keer als ik bel of langs ga wordt er gezegd U moet geduld hebben mevr.
Ik ben nu dus totaal niet bereikbaar,heb geen internet of niks !!!!!!!
Hoelang gaat dit duren en wat houdt een toestelswap eigenlijk in?
 
alvast bedankt!
 
Gr Mirjam
3 Reacties 3
TumblingDice

Stamgast
  • 97Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Hoi Mirjamk,
 
Is het toestel nu voor de vierde keer gerepareerd ?
Ben je al in de Vodafone winkel geweest met het toestel ?
 
Grt
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
mirjamk schreef:
hoi allemaal,
 
Mijn LG is nu voor de 4e x kapot!
geen verbinding,uit en aan uit zichzelf,ineens grote pictogrammen......heel vervelend.
Nou doet hij dus sinds vorige week maandag niks meer(net terug van rep.)
Nou willen ze dus een toestelswap gaan doen.Ik vraag me eigen wel af waarom dit zolang moet duren ik wacht nu dus al 8 dagen en iedere keer als ik bel of langs ga wordt er gezegd U moet geduld hebben mevr.
Ik ben nu dus totaal niet bereikbaar,heb geen internet of niks !!!!!!!
Hoelang gaat dit duren en wat houdt een toestelswap eigenlijk in?
 
alvast bedankt!
 
Gr Mirjam
Beste Mirjam,
 
bij een toestelswap gaan mijn collega's in de winkel bij het hoofdkantoor vragen of er een mogelijkheid is om jou een ander toestel aan te bieden.
 
In principe horen natuurlijk altijd de fabrikant samen met de door hun aangewezen reparateur jouw probleem op te lossen. Maar in gevallen zoals die van jou, waarbij er al meerdere reparatiepogingen zijn gedaan zonder resultaat, springt Vodafone in om jou niet langer het slachtoffer te laten zijn.
 
Mijn collega's zijn nu dus afhankelijk van het ontvangen van een antwoord van het hoofdkantoor en zullen daarna contact met jou zoeken en je meedelen wat de mogelijkheden zijn. Jij maakt dan je keuze, zij bestellen het toestel en zodra het dan in de winkel is binnengekomen, krijg je wederom bericht.
 
Vanaf dat moment kun je naar de winkel toe om het afgesproken toestel af te halen.
 
Ik hoop dat je nu ook begript dat er even tijd overheen gaat om het te regelen, maar er is dus licht aan het einde van de tunnel. 😉
rijk1996

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
he
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic