CH13L

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

levering verkeerde telefoon

Ik had een galaxy s6 edge gepre-orderd omdat ik mijn abbo wilde wijzigen. Ik kreeg er nog wat extra dingen bij. Ik kreeg een week voordat hij binnen zou komen ook nog een mail dat ik 1 gb extra zou krijgen en 6 maanden napster. Klonk goed allemaal totdat de postbode langskwam. Ik maakte de doos open en er zat een gewone s6 in. Ik wilde al bellen naar de klanten service maar die was al dicht. De volgende ochtend heb ik een chat gehad met een v.d. medewerkers bij vodafone en die zei dat dat geen probleem was. Ik kon hem retour zenden en dan zou de goede spoedig komen. Dus ik heb de s6 aangetekend retour gezonden (8,60€) en die is dinsdagochtend aangekomen. Nu waren we een dikke week verder en nog niks vernomen, maar mijn abbo ging wel in. Dus ik heb gisteren maar eens gebeld met de helpdesk. Daar kreeg ik na 25 minuten te moeten wachten nadat ik mijn verhaal had gedaan dat ze inderdaad de verkeerde telefoon hadden opgestuurd en mijn retourpakket binnen hadden. Maar ze kunnen niks doen want ze gaan over naar een nieuw systeem. Dus ze kunnen niet de goede telefoon opsturen. En nu moet het abbonement handmatig geannuleerd worden wat een week of 5 gaat duren. Daarna kan ik een nieuwe order plaatsen. Dus omdat vodafone de verkeerde telefoon levert aan mij ben ik nu de "sjaak". Ik heb nu een abbo waar ik voor betaal maar geen telefoon. Ik ben over een week of pas aan de beurt en dan kan ik fluiten naar mijn extra's om nogaar niet te zwijgen over het geld wat ze rekenen voor iets wat ik niet heb. Ik vind dit compleet onacceptabel. Ik hoop dat we er op korte termijn uit komen.
2 Reacties 2
CH13L
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Edit. Ik had gisteravond ook een klachtemformulier ingevuld. Netjes een bevestiging gehad, maar als ik op het linkje klik staat er dat er niks is. Niets verstuurd of ontvangen. Het case-nummer is178659. Ik krijg wel een vaag vermoeden dat ik mijn advocaat ook maar even op de hoogte moet brengen. Zolang je je zuurverdiende centen netjes op tijd inleverd, is er niks aan de hand. Maar als er een keer iets fout gaat vanuit hun kant, sta je mooi in de kou vermoed ik.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@CH13L,

Bedankt voor je registratie op het Forum!

Helaas kan ik je bij deze vraag niet verder helpen, omdat het een individuele vraag is. Via het Forum is het belangrijk dat andere forumleden je hierbij kunnen helpen. Kijk ook eens naar de regels van het board om te kijken met welke vragen je hier wel terecht kunt. Ik zal het topic nu in elk geval sluiten en ik raad je aan contact op te nemen met de klantenservice. Hopelijk krijg je dan snel een antwoord op je vragen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic