Ik ben nu het wachten onderhand zat en wil een oplossing. In januari heb ik mijn abonnement verlengd en een Samsung s5 thuis gestuurd gekregen. Helaas, na twee dagen komt er een groene streep over het scherm. Zoals afgesproken met Vodafone, aangetekend terug gestuurd. Een bevestiging dat hij is aangekomen kreeg ik. Toen begon de ellende. Telefoon kwijt, order kwijt. Verschillende keren gebeld, steeds het antwoord, Vodafone werkt met een nieuw systeem, even geduld aub. Nou, dat heb ik niet meer, als je iedere keer eerst drie kwartier moet wachten, voordat je iemand te spreken hebt. Laatste handeling is van 17 maart, de order geannuleerd en opnieuw afgesloten, telefoon zou dan binnen 10 werkdagen binnen zijn. Nu, 28 april, nog steeds geen telefoon. Vorige week naar de Vodafone winkel geweest, helaas, die kunnen niks voor ons betekenen, omdat de winkel en teleshop apart is. Mijn oude telefoon, is al stuk geweest, moeten laten repareren, een andere nood telefoon moeten kopen, terwijl ik al lang, een andere telefoon had kunnen hebben. Ik heb ondertussen mijn abonnement verhoogt, omdat ik vaak in het buitenland verblijf. Een abonnement van 100 euro per maand!! Ik betaal deze , maar ik betaal ook voor een telefoon die ik niet heb en voor de service van Vodafone.... En wat voor service, ze laten je gewoon in de kou staan. Dit kan toch niet!! Wie kan mij nu nog helpen?