John1964

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

levering samsung s5

Ik ben nu het wachten onderhand zat en wil een oplossing. In januari heb ik mijn abonnement verlengd en een Samsung s5 thuis gestuurd gekregen. Helaas, na twee dagen komt er een groene streep over het scherm. Zoals afgesproken met Vodafone, aangetekend terug gestuurd. Een bevestiging dat hij is aangekomen kreeg ik. Toen begon de ellende. Telefoon kwijt, order kwijt. Verschillende keren gebeld, steeds het antwoord, Vodafone werkt met een nieuw systeem, even geduld aub. Nou, dat heb ik niet meer, als je iedere keer eerst drie kwartier moet wachten, voordat je iemand te spreken hebt. Laatste handeling is van 17 maart, de order geannuleerd en opnieuw afgesloten, telefoon zou dan binnen 10 werkdagen binnen zijn. Nu, 28 april, nog steeds geen telefoon. Vorige week naar de Vodafone winkel geweest, helaas, die kunnen niks voor ons betekenen, omdat de winkel en teleshop apart is. Mijn oude telefoon, is al stuk geweest, moeten laten repareren, een andere nood telefoon moeten kopen, terwijl ik al lang, een andere telefoon had kunnen hebben. Ik heb ondertussen mijn abonnement verhoogt, omdat ik vaak in het buitenland verblijf. Een abonnement van 100 euro per maand!! Ik betaal deze , maar ik betaal ook voor een telefoon die ik niet heb en voor de service van Vodafone.... En wat voor service, ze laten je gewoon in de kou staan. Dit kan toch niet!! Wie kan mij nu nog helpen?
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Hey John1964

Ik zie dat nog niemand heeft gereageerd.
Betreft de order dien je helaas bij de klantenservice te zijn. Vanuit hier kunnen wij niks voor je betekenen.???? Dit heeft te maken met privacy gevoelige gegevens.

Betreft het feit dat je buiten de bundel gaat raad ik je aan om de blox beperkt internet aan te zetten. Hiermee wordt de snelheid drastisch verlaagd maar kun je wel nog whatsappen en je mail checken. Deze blox kost verder niks en sprint aan zodra de bundel op is. Mocht het niet mogelijk zijn dan raad ik je aan om je abonnement te migreren naar een van de nieuwe abonnementen waar dat wel bij mogelijk is. In je telefoon kun je precies zien welke app wat heeft verbruikt mits deze goed is ingesteld. Tevens vanuit de telefoon kun je ook een blokkade erop zetten zodat hij uit springt aan t einde van de bundel.
Ook kun je eens kijken naar automatische updates in de playstore/ apple store om deze alleen via Wi-Fi te doen.

Groetjes stevied86
John1964
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ga dus niet buiten mijn bundel. Heb voor in het buitenland ook 2G, dus genoeg. Dat er niemand reageert verbaasd me niks. Iedereen wijst altijd naar de klantenservice. Daar heb ik vanaf januari al regelmatig contact mee. Maar zonder resultaat helaas. Door het nieuwe computer systeem, is mijn order onduidelijk geworden. De geleverde telefoon, is op het verkeerde tijdstip kapot gegaan, verkeerde tijd terug gestuurd. Ik baal enorm nu en zie het somber in, dat dit nog ooit opgelost wordt
Anonymous
Niet van toepassing
De bestelling loopt via de klantenservice. Daar kunnen wij vanuit hier niks aan veranderen of aanpassen etc.
Ik vind het behoorlijk rot voor je maar er zit niks anders op dan contact met hun op te nemen.

Betreft het stukje data, mijn excuses hiervoor dan heb ik dat verkeerd gelezen.

Groetjes stevied86
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic