Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes

Wat vind ik waar in My Vodafone?






Profiel
Gebruikersnaam wijzigen:
Profiel -> Account instellen -> Inloggen met een ander e-mailadres

Wachtwoord wijzigen:
Profiel -> Account instellen -> Wachtwoord wijzigen

Beveiligingsvraag instellen:
Profiel -> Account instellen -> Beveiligingsvraag instellen

Rekeningnummer wijzigen:
Profiel -> Gegevens wijzigen -> Klik onder het kopje Bankgegevens op Wijzigen

Adres wijzigen:
Profiel -> Gegevens wijzigen -> Klik onder het kopje Post– en Rekeningadres op Wijzigen

Datalimiet wijzigen:
Profiel -> Naar je instellingen -> Datalimiet wijzigen

Voicemail instellen:
Profiel -> Naar je instellingen -> Voicemail wijzigen

Blokkade in-/uitschakelen:
Profiel -> Naar je instellingen -> Blokkades

Acties en aanbiedingen in-/uitschakelen:
Profiel -> Naar je instellingen -> Privacy

Nummervermelding:
Profiel -> Naar je instellingen -> Privacy

Welkom sms buitenland in-/uitschakelen:
Profiel -> Naar je instellingen -> Welkom Sms

Signaalplus instellen:
Profiel -> Scroll naar beneden en klik onder het kopje SignaalPlus op SignaalPlus instellen

Rekeningen
Specificaties:
Rekeningen -> Klik op het bolletje met de factuur die je wilt bekijken -> Hoe is mijn rekening opgebouwd? -> Toon Details -> Specificaties

Rekeningnummer wijzigen:
Rekeningen ->Scroll naar beneden tot onder het kopje “rekening en betaalgegevens” -> klik op: Betaalgegevens wijzigen

Abonnementen
Tegoed & verbruik:
Abonnementen -> Klik onder de bolletjes met tegoed op “Bekijk de details” -> Bekijk je tegoed en verbruik details -> Bekijk verbruik details -> Analyseer details -> Hier kun je de verbruiksgegevens van de huidige maand opvragen

BloX & Extra’s:
Abonnementen -> Klik onder de bolletjes met tegoed op "Bekijk de details" -> Bekijk je tegoed en verbruik details -> Klik in het linkermenu op BloX en extra’s -> Hier zie je een overzicht van alle Blox die aangesloten zijn.

BloX aansluiten/afsluiten:
Aansluiten = Abonnementen -> Scroll naar beneden naar het kopje "Mijn abonnement" en klik op Naar je abonnement -> Mijn abonnement -> Actieve BloX & extra’s

Afsluiten = Abonnementen -> Scroll naar beneden naar het kopje "Mijn abonnement" en klik op Naar je abonnement -> Mijn abonnement -> Alle Blox & extra’s

Simkaart activeren:
Abonnementen -> Klik onder het kopje "Mijn toestel & simkaart" op "Naar toestel en simkaart" -> Nieuwe simkaart

Simkaart blokkeren/deblokkeren:
Abonnementen -> Klik onder het kopje "Mijn toestel & simkaart" op "Naar toestel en simkaart" -> Simkaart blokkeren/deblokkeren

Verzekering aanvragen:
Abonnementen -> Klik onder het kopje "Mijn toestel & simkaart" op "Naar toestel en simkaart" -> Toestelverzekering

Reparatiestatus opvragen:
Abonnementen -> Klik onder het kopje "Mijn toestel & simkaart" op "Naar toestel en simkaart" -> Reparatie

Einddatum opzoeken:
Abonnementen -> Scroll naar onder naar het kopje "Mijn abonnement" en klik op "Naar je abonnement" -> Mijn abonnement

Time Out aanvragen:
Abonnementen -> Scroll naar onder naar het kopje "Mijn abonnement" en klik op "Naar je abonnement" -> Abonnement pauzeren

Nummer wijzigen:
Abonnementen -> Scroll naar onder naar het kopje "Mijn abonnement" en klik op "Naar je abonnement" -> Nummer wijzigen

Nummerbehoud via My Vodafone:
Abonnementen -> Scroll naar onder naar het kopje "Mijn abonnement" en klik op "Naar je abonnement" -> Nummerbehoud

TOU aanvragen via My Vodafone:
Abonnementen -> Scroll naar onder naar het kopje "Mijn abonnement" en klik op "Naar je abonnement" -> Contract overdragen

Abonnement toevoegen aan My Vodafone:
Abonnementen -> Scroll naar onder naar het kopje "Abonnement toevoegen" en klik op "Online account uitbreiden"

Vragen & Verzoeken:
Status case opvragen:
Vragen & Verzoeken -> Klik onder het kopje "Mijn vragen en verzoeken" op "openstaande cases"

Feedbackformulier via My Vodafone:
Vragen & Verzoeken -> Klik onder het kopje "Geef je mening" op "Geef ons je feedback"

Overlast melden via My Vodafone:
Vragen & Verzoeken -> Klik onder het kopje "Ongewenste telefoontjes en sms’jes" op "Nu overlast melden"
0 Reacties 0
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic