scorpionrose

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

levering dynalogic

Bij vodafone een abbonement besteld.
via internet een afspraak gemaakt voor levering simkaart.
Kom een koerier aan de deur die zegt dat ie van dynalogic is(legetimeerd zich niet) en wil naar binnen.
Ik weiger hem de toegang tot mijn woning en zeg dat het aan de deur afgehandeld kan worden.
Hierop draaid hij zich om en gaat weg.
Na gebeld te hebben met dynalogic krijg ik te horen dat de koerier toegang tot mijn woning nodig heeft om het af te handelen. Krijgt hij dit niet dan komen ze niet bezorgen en dat het in de algemene voorwaarden van vodafone zou staan.
Hierop contact opgenomen met vodafone.
Deze vertellen mij hetzelfde en dat de koerier in mijn woning moet wezen voor levering.
Ik vraag vodafone waar het staat dat ik toegang moet verlenen tot mijn woning.(enkel een deurwaarder of de politie kan zich toegang tot mijn woning verschaffen)
Krijg als antwoord het staat in de voorwaarden. Ik vertel dat ik deze gelezen heb maar het niet kan vinden.
Dus vraag netjes waar het in de voorwaarden staat. Als antwoord krijg ik dat ik maat op de website moet zoeken.
Zowel vodafone als dynalogic kunnen mij niet tonen dat het in de voorwaarden staat.
Probleem is dat ik nu geen simkaart heb en 2 bedrijven die wettelijk in de fout gaan.
Ik kan niet naar een vodafone winkel en ben dat ook niet van plan.
5 Reacties 5
John4

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook wij hebben vandaag gevraagd naar een legitimatie bewijs en niet is getoond. Omdat wij vandaag nog op vakantie gaan hebben wij hem toch maar binnengelaten. Vervolgens blijkt dat de scanner stuk te zijn en kan onze paspoort niet gescand worden. Dikke pech voor ons want volgens de beste man is een paspoort tonen blijkbaar onvoldoende en moet er perse gescand kunnen worden. Hij gaf aan dat we maar met vodafone moesten bellen. Vandaag donderdag 15 juni om 11:00 uur hebben wij met een dame van de klanten SERVICE ca. 30 minuten gesproken en nog niet eerder zijn wij zo onbeschoft, klant onvriendelijk te woord gestaan.
Uiteraard zonder oplossing we moesten maar een nieuwe afspraak maken en maar afwachten wanneer Dynalogic wel met een goed apparaat kan langs komen. Wij hebben vervolgens haar medegedeeld dat zij de aanvraag/ nieuwe abonnement kan annuleren. Waarop ze antwoordde geen probleem dat hoef ik niet doen want deze wordt automatisch geannuleerd. Wat schets onze verbazing binnen 5 minuten ontvangen wij een e-mail met daarin het verzoek om alsnog een afspraak te maken Dynalogic om de sim kaart af te nemen. vervolgens nogmaals gebeld met Vodafone en deze verwijzen ons terug naar Ziggo want daaar zou de fout liggen en alleen zij kunnen een verzoek indienen om het contract te annuleren. Ook Ziggo kwan niet verder bij Vodafone en ons toch nog gevraagd weer met Vodafone te bellen. Nu kregen wij een limburger aan de lijn die nauwekijks was te verstaan en ons melde dat het prima was om het contract te annuleren zonder kosten maar wel met verlies van je mob. nummer. ggrrrrr Voor de laatste keer Ziggo gebeld en zij hebben ons super geholpen en zijn weer terug bij Ziggo Mobiel. Ik kan iedereen adviseren om niet naar Vodafone over te stappen

scorpionrose
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
een ander probleem van de service afdeling van vodafone is dat deze mensen veel te serieus zijn.
Een grappige opmerking en ze verbreken al de verbinding.
De medewerker aan de telefoon vertelde mij dat ik steeds "wegviel" waarop ik voor de grap zei dat ik gewoon op een stoel zit.
Hierop kreeg ik als antwoord dat ik niet zo bijdehand moest doen en hij verbrak de verbinding.

MAAR IS ER OOK IEMAND VAN VODAFONE OF DYNALOGIC DIE HET AL VOOR ME OPGEZOCHT HEEFT WAAR HET NU STAAT DAT DE KOERIER BOVEN DE WET STAAT EN DAT IE TOEGANG MOET HEBBEN TOT MIJN WONING??
scorpionrose
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
En het gaat maar door met deze bedrijven.
Toch maar een nieuwe afspraak gemaakt.
Zou vandaag geleverd worden.
Maar u raad het al dynalogic gebruikt een algemeen bekende smoes om niet te leveren.
de welbekende sorteerfout.
Dank je vodafone dat jullie gebruik maken van de meest onbetrouwbare koerier van nederland.
Doe je ogen eens open en lees alle klachten over dynalogic eens op internet.
Klaasd

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij u kwamen ze tenminste nog, bij mij zijn ze gewoonweg niet langsgweest. Aan het eind van de middag doodleuk een mail dat de bezrging mislukt is zonder reden van opgaaf. Heb ik daarvoor de hele zaterdag noodgedwongen in huis doorgebracht. ik wilde een nieuwe klant worden van vodafone maar dat is onmogelijk doordat vodafone uitgerekend met de meest slechte transportbedrijf zaken doet. Onbegrijpelijk. En kennelijk als ze al komen is hun gedrag al net zo onbegrijjpelijk als ik dat zo lees. Maar vodafone vindt het kennelijk allemaal heel normaal.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic