Ook wij hebben vandaag gevraagd naar een legitimatie bewijs en niet is getoond. Omdat wij vandaag nog op vakantie gaan hebben wij hem toch maar binnengelaten. Vervolgens blijkt dat de scanner stuk te zijn en kan onze paspoort niet gescand worden. Dikke pech voor ons want volgens de beste man is een paspoort tonen blijkbaar onvoldoende en moet er perse gescand kunnen worden. Hij gaf aan dat we maar met vodafone moesten bellen. Vandaag donderdag 15 juni om 11:00 uur hebben wij met een dame van de klanten SERVICE ca. 30 minuten gesproken en nog niet eerder zijn wij zo onbeschoft, klant onvriendelijk te woord gestaan.
Uiteraard zonder oplossing we moesten maar een nieuwe afspraak maken en maar afwachten wanneer Dynalogic wel met een goed apparaat kan langs komen. Wij hebben vervolgens haar medegedeeld dat zij de aanvraag/ nieuwe abonnement kan annuleren. Waarop ze antwoordde geen probleem dat hoef ik niet doen want deze wordt automatisch geannuleerd. Wat schets onze verbazing binnen 5 minuten ontvangen wij een e-mail met daarin het verzoek om alsnog een afspraak te maken Dynalogic om de sim kaart af te nemen. vervolgens nogmaals gebeld met Vodafone en deze verwijzen ons terug naar Ziggo want daaar zou de fout liggen en alleen zij kunnen een verzoek indienen om het contract te annuleren. Ook Ziggo kwan niet verder bij Vodafone en ons toch nog gevraagd weer met Vodafone te bellen. Nu kregen wij een limburger aan de lijn die nauwekijks was te verstaan en ons melde dat het prima was om het contract te annuleren zonder kosten maar wel met verlies van je mob. nummer. ggrrrrr Voor de laatste keer Ziggo gebeld en zij hebben ons super geholpen en zijn weer terug bij Ziggo Mobiel. Ik kan iedereen adviseren om niet naar Vodafone over te stappen